« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹
استاندار خبر داد:
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از ابلاغ ۲۷۵ میلیارد ریال اعتبار به دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز با معاونین وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دیدار و گفتگو کرد.

استاندار در این دیدار به نیازها و کمبودهای دانشگاه علوم پزشکی استان اشاره کرد و گفت: در تداوم توجه ویژه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به استان کهگیلویه و بویراحمد و همچنین همکاری مستمر و دلسوزانه دکتر سید کامل تقوی نژاد اعتباری بالغ بر ۲۷۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات اسنادی به دانشگاه علوم پزشکی استان ابلاغ شد.

کلانتری در این دیدار از تلاش های تقوی نژاد معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تقدیر کرد.

وی همچنین در این دیدار پیگیر رفع سایر مشکلات حوزه بهداشت و درمان استان نیز بود.

لازم به ذکر است باتوجه به تاکید و درخواست موکد و مستمر استاندار کهگیلویه و بویراحمد مقرر شد که مبلغ مناسب دیگری با همکاری معاون وزیر بهداشت و باتوجه به پیگیری رئیس دانشگاه علوم پزشکی و معاونین وی در روزهای آینده در اختیار استان و این دانشگاه قرار می گیرد.

 معاونین وزیر بهداشت در این دیدار از پیگیری های مستمر استاندار تقدیر کردند.

استاندار در دیداری جداگانه با علیرضا رئیسی معاون بهداشتی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شیوع گسترده ویروس جهش یافته دلتا و سرعت انتشار و افزایش خطر جانی برای افراد مبتلا اشاره داشت.

گفتنی است باتوجه به گزارش ارائه شده توسط استاندار  رئیسی معاون بهداشتی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نسبت به استان مساعدت داشت.

کلانتری در این دیدار به تشریح وضعیت بیماری در شهر زلزله زده سی سخت، شهرهای دوگنبدان، یاسوج،دهدشت، بهمئی و سایر شهرهای قرمز استان پرداخت.

وی، عنوان کرد: با توجه وزارتخانه و موافقت معاون بهداشتی وزیر مقرر شد ۲۰ هزار دُز واکسن خارج از سهمیه در اختیار دانشگاه علوم پزشکی یاسوج قرار گیرد.

نماینده عالی دولت در استان، اظهار داشت: این میزان واکسن برای تزریق به افرادی است که در گروه های هدف پرخطر در شهرهای قرمز قرار دارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: