« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۶۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مراسم‌ عزاداری حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) این استان در فضای مسقف برگزار نمی‌شود.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جلسه ستاد استانی مدیریت مقابله با بیماری کرونا با اشاره به شرایط صعودی و خطرناکی که در شیوع، ابتلاء و بستری بیماری کرونا در استان وجود دارد ، تصریح کرد: این وضعیت می‌طلبد که مردم بیش از پیش همکاری‌های لازم را در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ویژه ماسک زدن داشته باشند.


وی با اشاره به در پیش‌رو بودن ایام محرم و آغاز مراسم‌ عزاداری سیدالشهدا (ع)، اظهار کرد:سازمان تبلیغات اسلامی، دانشگاه علوم پزشکی از طریق صدا و سیما و رسانه های گروهی استان شرایط را تبیین کنند.
کلانتری تصریح کرد: برگزاری مراسم عزا داری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در فضای سربسته به هیچ عنوان مطرح نیست و فقط در فضاهای باز با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی باید برگزار شود.

وی با بیان اینکه، موثرترین گزینه در مهار این بیماری، رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی به خصوص استفاده از ماسک و حفظ فاصله گذاری اجتماعی در کنار واکسیناسیون است تاکید کرد: امید می ‌رود با افزایش میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کنار سرعت در روند واکسیناسیون، وضعیت شیوع بیمار کنترل و مهار شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: