« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۶۹۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۸
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛
حسین کلانتری گفت: امیدواریم با تسریع در روند واکسیناسیون در استان، گروه های بیشتری واکسینه شوند تا از شدت شیوع بیماری کرونا کاسته شود.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جلسه ستاد استانی مدیریت مقابله با بیماری کرونا گفت: رعایت دستورالعمل های بهداشتی برای مقابله با کرونا در کهگیلویه و بویراحمد کمتر از ۵۰ درصد است  و  بیشترین آمار مبتلایان به کرونا از روز گذشته تاکنون در  شهرستان‌های لنده ، باشت و چرام  به ثبت رسیده است.


حسین کلانتری افزود: باید  شرایط خطرناک  شیوع کرونا در استان با استفاده از ظرفیت رسانه ها خصوصا صدا و سیما، سازمان تیلیغات اسلامی و دانشگاه علوم پزشکی و دستگاههای فرهنگی و تبلیغی برای مردم تبیین و روشن شود تا نقش مردم برای مهار کرونا بیش از پیش افزایش یابد.

ایشان با بیان اینکه تزریق واکسن کرونا در کهگیلویه و بویراحمد دو و نیم درصد بیشتر از میانگین کشوری است،ادامه داد:  ۲۰ هزار دز واکسن اضافه بر سهمیه به استان اختصاص یافت و امیدواریم  با  تسریع در روند واکسیناسیون در استان، گروه های بیشتری واکسینه شوند تا از شدت  شیوع بیماری  کرونا کاسته شود.




منبع:صدا و سیما
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: