« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۲:۰۳
در آستانه 17 مرداد منتشر شد:
با تمام وجود درکتان می کنم و میدانم در اوج بی توجهی از عشقتان که اطلاع رسانی است دست بر نمیدارید.
 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان لنده به مناسبت روز خبرنگار پیام تبریکی منتشر نمود.


متن پیام احمد علی کریمی زاده به شرح زیر است:

17مرداد روز انسانهای وارسته و ایثارگری است که صراحت کلامشان و قلم استوارشان و لنز دوربین هایشان حکم خاکریز دفاع مقدس را دارد آنان که مدافعین و تریبون مردم و منادیان حق و حقیقت همین بزرگوارن هستند که با اطلاع رسانی هایشان و خبرهای سازنده شان و بیان دردها و راهکارهای شان هم احقاق حق ملتها را به جا می آورند و هم خدمات دولتها و حکومت ها را  با انعکاس اخبار سرزمینها و ملل مختلف تلاش می کنند که جهانی بهتر را برای انسانها بسازند.


بر خود واجب و لازم میدانم با گرامی داشت ۱۷ مرداد روز خبرنگار هم یادی از شهدای خبرنگار از جمله شهید صارمی و خبرنگاران جانباز کنیم و هم خداقوت و خسته نباشید داشته باشم خدمت این بزرگواران بی سنگر که همواره سیبل حملات متعدد هستند و در اوج سادگی و بی ریا وظیفه خطیر و بزرگ خود را به نحو احسنت و اکمل به سرانجام می رسانند .

یک افتخارم این است که سالها همسگرتان بوده و هستم و با تمام وجود درکتان می کنم و میدانم در اوج بی توجهی از عشقتان که اطلاع رسانی است دست بر نمیدارید،  


احمدعلی کریمی زاده
مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان لنده
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: