« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۷
از اول محرم 1400 اجرا می شود:
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجرای طرح ملی اطعام و احسان حسینی از اول ماه محرم امسال در این استان آغاز می شود و تا پایان ماه صفر نیز ادامه دارد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از ایرنا، قباد مبشری با اعلام این خبر اظهار داشت: در اجرای این طرح ملی جمع ‌آوری و توزیع کمک های نقدی و غیرنقدی و نذرهای مردم و نیکوکاران بین مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و نیازمندان هدف محوری قلمداد می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: استفاده بهینه از ظرفیت معنوی محرم و صفر برای کمک به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و نیازمندان استفاده ضروری است.

وی با بیان اینکه توجه مردم و نیکوکاران به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد و نیازمندان در محرم و صفر تا اندازه ای بیش از دیگر ایام سال است متذکر شد: باید قدردان این فرصت ارزشمند بود.

مبشری از توزیع ۳۵ هزار پُرس غذای گرم و ۴۵ هزار بسته غذایی خشک بین مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد در این ایام خبر داد و اذعان داشت: این اقدام بر اساس طرح ملی اطعام و احسان حسینی انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: مراحل پخت و توزیع غذا بین مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد با رعایت نکات بهداشتی انجام می ‌شود.

مبشری ابراز امیدواری کرد: با همکاری هر چه بیشتر مردم کهگیلویه و بویراحمد، نیکوکاران بومی و غیربومی و مؤسسه های خیریه این استان بتوان برای کمک به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و نیازمندان استان اقدام های اساسی در قالب طرح ملی اطعام و احسان حسینی انجام داد.

وی اظهار داشت: مردم کهگیلویه و بویراحمد و نیکوکاران بومی و غیربومی برای اهدای کمک های خود به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و نیازمندان این استان در قالب طرح ملی اطعام و احسان حسینی علاوه بر مراجعه به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری استان می‌ توانند از طریق سامانه ملی emdad.ir، شماره ‌گیری کد دستوری #۰۷۴*۱*۸۸۷۷* از طریق گوشی تلفن همراه یا شماره کارت های ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۷۹ صندوق امداد ولایت و ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۳۸۹۴۰ بانک ملی کمک ها و نذرهای خود را اهدا کنند.
مدینه صابری/خبرنگار افتخاری پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: