« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۷۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۷
مسئول نهاد آبادانی وپیشرفت شهرستان لنده در جمع خبرنگاران:
مسئول نهاد آبادانی وپیشرفت شهرستان لنده گفت: در حالی که بنیاد مستضعفان برنامه پرکاری برای توسعه شهرستان لنده دارد اما متأسفانه برخی از مسئولان ادارات و مدیران کل برای مشارکت در این مسیر لنگ می‌زنند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف؛مسئول نهاد آبادانی وپیشرفت شهرستان لنده در نشست با خبرنگاران که به مناسبت 17 مرداد ماه برگزار شد ضمن  تبریک روز خبرنگار گفت: کار رسانه‌ها و خبرنگاران اطلاع رسانی است و در این راه باید امانت دار خوبی باشند و افرادی باید در این عرصه فعالیت کنند که صادق و امین باشند.


مراد مرادپور حرفۀ خبرنگاری را نماد آگاهی‌بخشی اجتماعی توصیف کرد و افزود: روز خبرنگار روز پاسداشت مقام شامخ فرهیختگانی است که همواره دغدغه جامعه و مردم را دارند و به‌راستی خبرنگاران تجلی تعهد، امانتداری، مسئولیت پذیری اجتماعی و دلسوزی هستند که نقش مهمی در رشد و بالندگی فرهنگ جامعه ایفا می‏کنند.

ایشان در ادامه با انتقاد از باند بازیهای سیاسی گفت: شهرستان لنده زمانی می‌تواند به توسعه برسد که نگاه سیاسی و جناحی را از چارچوب نظام مدیریتی و  لیدرهای سیاسی حذف کنیم.



مسئول نهاد آبادانی وپیشرفت شهرستان لنده در ادامه با تشریح بعضی از اقدامات این نهاد برای توسعه شهرستان لنده تصریح کرد: اقدامات بنیاد مستضعفان تنها به توسعه عمرانی محدود نمی‌شود، بلکه در زمینه‌های فرهنگی، آموزشی، سلامت، اشتغال، اقتصاد و ... هم ورود کرده و طبق دستور مقام معظم رهبری، برای توانمندسازی محرومان در همه زمینه‌ها، برنامه جامعی را اجرا و در دستور کار دارد.

مرادپور افزود: در حالی که بنیاد مستضعفان برنامه پرکاری برای شهرستان لنده دارد اما متأسفانه برخی از مسئولان ادارات و مدیران کل برای مشارکت در این مسیر لنگ می‌زنند.

وی با بیان اینکه توسعه پایدار نیازمند تحول ذهنی و عزم عمومی است، افزود: امیدواریم با عزم جمعی همه دستگاه‌ها و همراهی مردم بتوانیم از ظرفیت‌های مختلف دولت و بنیاد مستضعفان برای توسعه این شهرستان استفاده کنیم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: