« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
با مشارکت بنیاد علوی انجام شد:
علی نیک بخت مدیر عامل تعاونی فراگیر موگرمون و توسعه گر اقتصاد شهری و روستایی خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوفعلی نیک بخت با اعلام این خبر گفت: کارگاه آموزش تخصصی اطفای حریق یکی از برنامه های پروژه برپای قرق محلی و کاشت درخت بلوط و گیاهان دارویی کوه سیاه می باشد که توسط تعاونی فراگیر اتحاد مردمی موگرمون و با حمایت مالی دفتر کمک های کوچک تسهیلات محیط‌زیست جهانی سازمان ملل متحد در تهران (SGP) و همکاری اداره منابع طبیعی لنده و مشارکت بنیاد علوی برای اولین بار در شهرستان لنده برگزار گردید.


این کارگاه یک روزه با هدف توانمند سازی و توان افزایی، تجهیز و سازماندهی  گروه های مردمی NGO ها فعال و آموزش تئوری و عملی اطفائ حریق در مراتع با شرکت ۳۰ نفر و با همکاری  اساتید برجسته کشوری و فعالان عرصه محیط زیستی جهانی جناب مهندس بهمن ایزدی و همکارانشان برگزار گردید. همچنین در این کارگاه ضمن تجزیه و تحلیل عوامل و چالش های آتش سوزی در جنگل های زاگرس،  تحویل امانی  ۴دستکاه دمنده خریداری شده با حمایت بنیاد علوی و رایزنی اداره منابع طبیعی شهرستان لنده و تعاونی موگرمون، به چهار نفر از شرکت کنندگان فعال در آتش سوزی های سال قبل و  اهدای ۲۵ جفت کفش کوهنوردی به شرکت کنندگان جهت دسترسی به امکانات اولیه و تسریع در خاموش کردن آتش سوزی ها و حوادث احتمالی انجام گرفت.


در این کارگاه آموزشی  مهندس محمدی رئیس اداره منابع طبیعی لنده ضمن تشکر از حمایت های محیط‌زیست جهان و تعاونی فراگیر موگرمون، حضور و همکاری فعال جوامع محلی با اداره منابع طبیعی را نشان از فرهیختگی و دغدغه مند بودن مردم شهرستان لنده دانستند و ابراز امیدواری کردند که در آینده نزدیک شاهد پیشرفت و توسعه همه جانبه در این شهرستان باشیم.


در ادامه با حضور مهندس ایزدی و همکارنشان و  مهندس محمدی، از طرح های کشت درخت بلوط و گیاهان دارویی کوه سیاه و قرق الگن بازدید  بعمل آمد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: