« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۷۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲
رئیس قوه قضائیه:
رئیس قوه قضائیه گفت: کسانی که حقوق مردم را زیر پا می‌گذارند و خسارات مادی و معنوی به خانواده‌ها و جامعه وارد می‌کنند، باید بدون هیچ‌گونه ملاحظه‌ای نقره‌داغ شوند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از خبرگزاری تسنیم؛ ‌حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی‌اژه‌ای در استان البرز برای شناسایی ملموس و دقیق مشکلات و زمینه‌هایی که به خلق پرونده‌های کثیرالشاکی و اطاله دادرسی در رسیدگی به آن‌ها منجر می‌شود، جلسه مدیریتی و تخصصی ویژه برگزار کرد.

رئیس قوه قضائیه در این اقدام بدیع؛ با رویکردی عمل‌گرایانه، تخصصی و فنی به سراغ اصلاح برخی رویه‌های غلط یا همراه با اشکال در ساختار عدلیه رفته است.

رئیس قوه قضائیه در محل دادگستری کل استان البرز ضمن بررسی ابعاد، زوایا، مصادیق، مشکلات و معضلات یک پرونده کثیرالشاکی کلاهبرداری خودرویی در هشتگرد که با حضور متهمین، شاکیان، وکلا، نماینده دادستان و قاضی پرونده تشکیل شده بود، تاکید کرد: مدل جدید و بدیعی برای تسریع در رسیدگی به این نوع پرونده‌ها و پیشگیری از بروز موارد مشابه پایه گذاری شود.

گفتنی است؛ موضوع شکل‌گیری پرونده‌های کثیرالشاکی و اطاله دادرسی در رسیدگی به آن‌ها از مشکلات دستگاه قضایی و بخشی از مردم در سال‌های اخیر بوده که خود این پرونده‌ها موجب کند شدن روند فعالیت نظام قضایی شده است.

مدینه صابری/خبرنگار افتخاری پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: