« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۷۳۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲
همزمان با هفته خبرنگار برگزار شد:
سرهنگ تازیکه:کاهش سن برخی جرایم زنگ خطر جدی را به صدا درآورده است و توصیه خانواده ها بر روی رفتار فرزندان خویش کنترل بیشتری داشته باشند، چرا که پیشگیری همواره بهتر از درمان است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، همزمان با هفته خبرنگار مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان علی آباد کتول توسط فرماندهی نیروی انتظامی در دفتر فرمانده نیروی انتظامی شهرستان برگزار شد.


سرهنگ تازیکه در این مراسم ضمن تبریک روز خبرنگار و تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، انعکاس اخبار و فعالیت های پلیس توسط خبرنگاران را، انگیزه ای مضاعف برای انجام تکالیف محوله به نیروی های انتظامی دانست و گفت: تخریب نهادهای دولتی به ویژه پلیس یکی از برنامه های دشمنان نظام و بدخواهان جمهوری اسلامی است که متاسفانه این رویه در فضای مجازی شدت گرفته است. هر چند نقد به همه نهاد ها باعث مرتفع ساختن اشکالات موجود می شود، ولی نقد باید سازنده وعاری تخریب و بی اخلاقی باشد. چرا که تضعیف پلیس و هدف قرار دادن اقتدار پلیس، باعث بروز ناهنجاری در لایه های مختلف جامعه می گردد و در نهایت شهروندان بازنده این بی اخلاقی و بی انصافی بدخواهان هستند. انتشار اخبار فعالیت ها و زحمات شبانه روزی پلیس، قطعاً قوت قلبی برای همکاران بنده است که این امر توسط رسانه های شهرستان در حال پیگیری و انجام است. 

فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان فرهنگ سازی توسط نهاد خانواده و نهادهای دولتی متولی را گامی اساسی در کاهش جرایم مختلف دانست و گفت: نقش فرهنگ در کاهش جرایم از جرایم رانندگی و ترافیکی گرفته تا سایر جرایم ریز و درشت بر هیچکس پوشیده نیست . فلذا جا دارد خانواده ها و نهاد های متولی امر در این حوزه فعالیت جدی و غیر کلیشه ای داشته باشند.


وی افزایش برخی جرایم در جامعه را ماحصل بازدارنده نبودن برخی قوانین و بی توجهی خانواده ها نسبت به آینده فرزندان عنوان کرد و ابراز داشت: کاهش سن برخی جرایم زنگ خطر جدی را به صدا درآورده است و توصیه خانواده ها بر روی رفتار فرزندان خویش کنترل بیشتری داشته باشند، چرا که پیشگیری همواره بهتر از درمان است.

وی در ادامه از کشف 195 کیلو گرم انواع مواد مخدر، دستگیری 263 سارق و 472 معتاد در سطح شهر از ابتدای سال جاری خبر داد و افزود: بیشتر سرقت های خرد در شهر نظیر انباری ها، کارگاه ها، سیم های تلفن و برق و ...  توسط معتادان صورت می گیرد. هر چند برای برخورد با پدیده اعتیاد باید ریشه ای و بنیادی برخورد ولی ایجاد گرمخانه در شهر در کاهش برخی سرقت های خرد موثر است.


تازیکه در خصوص بر طرف ساختن نقاط حادثه خیز شهرستان گفت: اقداماتی برای رفع نقاط حادثه خیز صورت گرفته است و امید واریم با تامین اعتبار نقاط حادثه خیز شهر حذف و شاهد روان شدن ترافیک و کاهش تصادفات در سطح شهر باشیم.

در پایان مراسم از خبرنگاران شهرستان توسط فرماندهی نیروی انتظامی شهزستان تجلیل به عمل آمد.

عکس و گزارش از وحید حاج سعیدی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: