« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۷۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۵
مشروح خطبه های نماز جمعه این هفته شهر لنده به امامت حجت الاسلام محمودی اصل:
نماز جمعه این هفته شهر لنده با حضور اقشار مختلف مردم و بارعایت پروتکل های بهداشتی به امامت حجت الاسلام محمودی اصل برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف؛نماز جمعه این هفته شهر لنده با حضور اقشار مختلف مردم و با بارعایت پروتکل های بهداشتی به امامت حجت الاسلام محمودی اصل برگزار شد.

حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل در خطبه های نماز جمعه با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان گفت: خوشبختانه رعایت  دستورات بهداشتی در هیئت های عزاداری نسبت به دیگر جاهای جامعه خوب است.

وی افزود: بزرگترین منکر امروز آمریکا و اسرائیل و انگلیس خبیث است و مبارزه با اینها مصداق مبارزه با منکر است.

حجت الاسلام محمودی اصل تاکید کرد: فساد مصداق منکر است و موضوعی که حقیقتا مردم ما را نگران کرده فساد مالی و اداری و اخلاقی است که همه مصداق منکر هستند .

وی در ادامه گفت: همه ما وظیفه داریم با فساد مبارزه کنیم و امام حسین (ع) هم برای همین موضوع قیام کرد.

با مدیریت قوی ؛ ضد فساد و داشتن برنامه جامع حل مشکلات اقتصادی امکان پذیر است

امام جمعه لنده گفت: ضمن اینکه هر سه قوه باید خوب کار کنند مردم هم باید همراهی لازم را داشته باشند و اگر به دنبال پیشرفت و آینده کشور هستیم هر کس با هر سلیقه ای دولت را همراهی کند.

حجت الاسلام محمودی اصل عنوان کرد: در مراسم تنفیذ رئیس جمهور یکی از درخواست های اصلی رهبر معظم انقلاب حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم بوده است.

امام جمعه شهر لنده تاکید کرد: حل مشکلات در کشور با توجه به امکانات و ظرفیت های بالای موجود نیاز به معجزه ندارد و با مدیریت قوی و ضد فساد و داشتن برنامه جامع اقتصادی امکان پذیر است.

تذکر جدی امام جمعه لنده به مسولان ؛ ترک فعل مدیران زیاد شد

حجت الاسلام محودی اصل خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه هفته اول محرم به هفته امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده یکی از منکراتی که در شهرستان ما وجود دارد ترک فعل است به این معنا که برخی از مدیران کم انگیزه بی درد و گاهی بدون مرخصی در محل کار خود حضور پیدا نمی کنند و اگر به این رویه غلط خود ادامه دهند به صورت مستند از آنها اسم خواهیم برد.

برگزاری همایش شیرخواره گان به صورت مجازی

خطیب جمعه لنده در پایان گفت: امروز اولین جمعه ماه محرم و روز علی اصغر است و هر ساله همایش شیرخواره گان برگزار می شد ولی امسال به خاطر ویروس منحوس کرونا در بیشتر جاها به صورت مجازی برگزار می شود.


خبرنگار:بهروز عادل فر
منبع خبر:آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: