« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۹
واکنش وحید حاج سعیدی به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش:
این روزهای شکلاتی ( البته شکلات تلخ 93 درصد) که هویچ هم پا به پای دلار وارد کانال 23 هزار تومان شده است، مسی هم از بارسلونا جدا شده است، کرونا هم مختصر گرفتاری هایی در مملکت به وجود آورده است، خبر شادی بخش معرفی یک وزیر جوان و تحصلیکرده جهت تصدی پست وزارت آموزش و پرورش، موجی از شادی در جامعه پدید آورده است!
پایگاه خبری آوای رودکوف-وحید حاج سعیدی:این روزهای شکلاتی ( البته شکلات تلخ 93 درصد)  که هویچ هم پا به پای دلار وارد کانال 23 هزار تومان شده است، مسی هم از بارسلونا جدا شده است، کرونا هم مختصر گرفتاری هایی در مملکت به وجود آورده است، خبر شادی بخش معرفی یک وزیر جوان و تحصلیکرده جهت تصدی پست وزارت آموزش و پرورش، موجی از شادی در جامعه پدید آورده است.

در جریان هستید که تقریباً اکثر خانواده ها به نوعی با آموزش و پرورش به صورت مستقیم یا غیر مستقیم در ارتباط هستند و با کوچکترین اتفاق خوشایند در آموزش و پرورش ، سه سوته موج مثبت آن در جامعه سرازیر می شود. ( به همین علت است تا تقی به توقی می خورد و بخشنامه جدید در آموزش و پرورش صادر می شود همه شبکه های خبری ( حتی خبر ورزشی) بیست و چهاری به پوشش آن می پردازند. حالا فکر کنید که وزیر جوان هم باشد! چه شود؟!  هر چه وزیر جوان تر و شاداب تر ، پویایی و تحرک در این وزارتخانه در اندشت بیشتر می شود و امواج مثبت آن عین امواج دکل های ماهواره ای یا موج مکزیکی در جامعه پخش و پلا می شوند!

البته ممکن است عده ای معتقد باشند وزیر پیشنهادی کار اجرایی نکرده است یا سابقه مدیریت ندارد، ولی باید اذعان کرد مدیر هر چه به اصلاح تر پاستوریزه تر و تازه کار تر بهتر آن هم در وزارتخانه ای مثل آموزش و پرورش!

چرا که مدیریت در این وزارتخانه و گرداندن آن از هر سازمان و نهاد دیگری آسان تر است. علت هم کاملاً اشکار است. این دولت سرا  تنها یک مشکل اساسی دارد به نام بودجه! یاد آن دانش اموزی افتادم که می گفت: تنها یک تجدید آوردم آن هم معدل! بله تنها معضل آموزش و پرورش بودجه است! یعنی فرقی نمی کند که وزیر با تجربه و مسن باشد یا جوان و جویای نام... تحصیلکرده باشد و به قول احمدی نژاد دکترای واقعی داشته باشد یا دکترای کم چرب! اطو کشیده و رسمی باشد یا خاکی و مردمی ! مشکل آموزش و پرورش و ما فیها به بودجه ختم می شود که گلاب به روی تان تا کنون دانشمندان علوم اقتصادی و اساتید علوم سیمیا، لیمیا، کیمیا و ... راهکاری برای برون رفت از این معضل پیدا نکرده اند.

فلذا اگر چهار صباح دیگر این دوست جوان ما وزیر شد و از قضا از مجلس انقلابی هم رای اعتماد گرفت، عزیزان انتظار شق القمر، اجرای طرح رتبه بندی، جمع آوری بساط مدارس کپری، برچیدن بخاری های نفتی، همسان سازی حقوق با آبدارچی وزارت نفت و ... نداشته باشند.

در حقیقت وزیر جدید همین که «این کشتی بی لنگر که کژ می شد و مژ می شد»، به سایر کشتی ها و دیوار ه های سنگی ساحل نخورد و آن را دو دستی تقدیم بخش خصوصی و مافیای کنکور و مافیای کتاب های کمک آموزشی  و ... نکند، کفایت است! خیر از جوانی تان ببینید...
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: