« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۷۵۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۵
رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:
رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه همسر عامل انتشار تصاویر خصوصی شاکیه از آب در آمد، گفت: متهم انگیزه خود را از ارتکاب جرم انتقام جویی عنوان کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، سرهنگ روح الله شهبازی‌پور رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد در تشریح این خبر اظهار داشت: خانمی با هویت معلوم با در دست داشتن مرجوعه قضایی به پلیس فتا مراجعه کرد و گفت شخصی ناشناس اقدام به ایجاد صفحه اینستاگرام با مشخصات وی نموده و پس از آن، اقدام به درج تصاویر شخصی و انتشار آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی کرده است و الفاظ نامناسب نیز نسبت به وی در زیر تصاویر درج شده، لذا رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

سرهنگ روح الله شهبازی‌پور ادامه داد: در بررسی اولیه توسط کارشناسان پلیس فتا مشخص شد که تصاویر منتشر شده فقط در تلفن همراه شاکیه و همسر وی نگهداری می‌شده و احتمال اینکه متهم از طریقی این اطلاعات دسترسی پیدا کرده تقویت شد.

این مقام انتظامی گفت: کارشناسان پلیس فتا شهرستان کهگیلویه با انجام اقدامات کارشناسی و همچنین رصد مستمر شبکه‌های اجتماعی موفق شدند فرد مورد نظر را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر و با هماهنگی مرجع قضایی به پلیس فتا شهرستان کهگیلویه منتقل نمایند.

سرهنگ شهبازی پور افزود: متهم که همسر شاکیه بود پس از مواجهه با ادله و مستندات موجود و در تحقیقات انجام شده لب به اعتراف گشود و ضمن ابراز پشیمانی انگیزه خود از این اقدام انتقام جویی عنوان نموده و اقرار کرد با توجه به اینکه همسرم قصد طلاق از اینجانب را داشته و برای اینکه شاید بتوانم با انتشار تصاویر مانع از تشکیل پرونده طلاق گردم، اقدام به عمل مجرمانه مذکور نمودم که در این زمینه پرونده مقدماتی تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی متهم تحویل مراجع قضائی شد.

این مقام انتظامی هشدار داد: فضای مجازی مکان مناسبی برای حل کردن اختلافات خانوادگی و همچنین انتقام جویی نیست، با مرتکبان این جرائم در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی طبق قانون برخورد خواهد شد.

رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه‌و بویراحمد از شهروندان خواست: هشدار‌های پلیسی را جدی گرفته و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان‌های موبایلی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش نمایند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: