« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۷۶۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷
به قلم محمد ساجدی:
چندین سال هست که ایران شده سیبل هر فردی که توجه بهش کم شده و میخواد مجد خودش رو پس بگیره از هنرمند بگیر تا متجاوز و نویسنده و خبرنگار زرد!!
پایگاه خبری آوای رودکوف-محمد ساجدی :از زمانی که با رسانه آشنا شدم فهمیدم که بزرگترین جُک جایزه صلح نوبله و پلید ترین موجودات فعالین حقوق بشر هستند، افرادی که به روش های مرسوم نتوانستند کسب رزق و روزی کنند ولی قلم خوبی داشتند وارد این ورطه خون و پول و باروت شدند!

چندین سال هست که ایران شده سیبل هر فردی که توجه بهش کم شده و میخواد مجد خودش رو پس بگیره از هنرمند بگیر تا متجاوز و نویسنده و خبرنگار زرد!!

در قشر خودخبرنگارآزاد پندار که دچار توهم توطئه هستند استراتژی اینجوریه که تمام بدبختی های جهان خلقت تقصیر ایران و اقدامات ماجراجویانش هست!!

و اذعان دارن منابع آگاهی دارن که اسنادی ارائه دادند مبنی براینکه کج بود نوک مرغی که انجیر میخوره تقصیر برنامه هسته‌ای ایرانه و تحریم های ایالات متحده چقد باعث خوشبختی مردم شده!!

در مورد قضیه افغانستان هم این داستان هست ؛ خود خبرنگار ها و فعالین حوزه سیاست افغانستان هم از دست آمریکا در این موضوع آگاه هستند ولی چون میخواهند دست‌اویز آخرشون رو از دست ندهند موقع ذکر عوامل شکست دولت بیشرف غنی؛ از ایران نام میبرند...

قدیم تر ها وقتی که تلوزیون از زندانیان مصاحبه میگرفت طرف در دفاع از خودش میگفت من آزارم به یک مورچه هم نمیرسید منو رفیق ناباب به اینجا رسانید.

حالا در قشر خودروشنفکرپندار، فرهنگ سنتی ایران جای اون رفیق ناباب رو گرفته بخصوص در بین توییتری ها و هنرمندان...

به محسن نامجو گفتند چرا تجاوز میکردی گفت من خودم راضی نبودم به مولا!!
من میرفتم پیش روانکاو تا  اخلاقمو درست کنم اما فرهنگ سنتی ایران باعث سادیسم و تجاوزات من میشد.

بزرگوار اصلا تمایل نداشت!روحش پیش روانکاو بود ولی فرهنگ سنتی ایران فیزیکش رو مجبور میکرد بره تجاوز کنه به خلق الله..!!

دوستان هنرمندعلاقمند به جایزه کن هم بازهم سیبلشون ایرانه مردم رو یه عده خون‌آشام وحشی بی‌تمدن نشون میدن که توی حلب روغن زندگی میکنن!!

و برای تیر آخر وقتی میرن روی استیج برای گرفتن جایزه عرضه میدارند چهل ساله ما مصیبت میکشیم ولی برای هنر آزاد دست از این راه نمیکشیم با تمام مشکلات و حس ماهاتما گاندی میگیرند در مقابله با استعمار بریتانیای کبیر!!!

مورد اخر هم دوستان آقازاده است که با پول و رانت و تلاش های ددی و نون بیت المال به بلاد فرنگ مهاجرت کرده‌اند و معتقدند چون رانت دارند و ددی محترم برای انقلاب زحمت کشیده حق دارند سفره انقلاب رو ببلعند و سقف ایران برای آرزو هاشون خیلی کوچیکه...!!

تلخ ایامیست!!
شماهم اگه میخواید نانی به کف آرید به غفلت نخورید یه لگد به این موطن مهجور و رنج دیده بزنید تا به موفقیت نائل آیید.

باتشکر...


محمد ساجدی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: