« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۷۸۳
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۷
سیاسی؛
دبیر مجمع متخصصین و نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک هفته دولت بیان داشت؛هرکس که دیدی وارد حکومت شد و به جای دعوت به حق، برای خودش دکان باز کرد و به خودش فراخواند ... این قرآنی نیست...
پایگاه خبری آوای رودکوف:دبیر مجمع متخصصین و نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک هفته دولت بیان داشت: هرکس که دیدی وارد حکومت شد و به جای دعوت به حق، برای خودش دکان باز کرد و به خودش فراخواند یا اینکه دعوت به عدالت و حق و پیشرفت و ... می‌کند، ولی شرط آن را خودش معرفی می‌کند، این قرآنی نیست.


متن این پیام به شرح زیر است:

بسم ربالشهداء_والصدیقین
انا انزلنا الیک الکتاب بالحق لتحکم بین الناس بما اراک الله (2).

قرآن و شریعت را بر تو فرستادیم، تا طبق آیین الهی در میان مردم حکومت کنی.سوره النساء 4:105

سلام من به شهیدان ؛  به آن صفا و نجابت ؛ به هر که داشته در دل ؛  چنین مرام و رسالت ؛درود تا به قیامت ؛سلام خلق یکایک ؛سلام جمله ملائک ؛ بـه عاشقان سلحشور ؛ مـدافعان ولایت

شرط دولت‌مردی این است که به امر خدا هدایت کنند و نه به امر خودشان.
 «وَجَعَلْنَاهُمْ أَئِمَّةً یَهْدُونَ بِأَمْرِنَا وَأَوْحَیْنَا إِلَیْهِمْ فِعْلَ الْخَیْرَاتِ وَإِقَامَ الصَّلَاةِ وَإِیتَاء الزَّکَاةِ وَکَانُوا لَنَا عَابِدِینَ»( انبیا/73)

 کشور  قرآنی این است که ثروت و قدرت نباید یک جا انباشته شود و باید دائما در جامعه در حرکت باشد، هرکس که دیدی وارد حکومت شد و به جای دعوت به حق، برای خودش دکان باز کرد و به خودش فراخواند یا اینکه دعوت به عدالت و حق و پیشرفت و ... می‌کند، ولی شرط آن را خودش معرفی می‌کند، این قرآنی نیست

امیداست با اتکال به ذات اقدس الهی،با  توسل  به حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف  دولت ایران قوی،دولت  جوان ، حزب اللهی و ضد فساد امید،معیشت و آرامش را در عرصه های مختلف و خطیر به ملت شریف و شهید پرور ایران اسلامی باز گردانده و موثر واقع شده باشد‌.

بدینوسیله اصالتا از طرف خود و نیابتا از طرف شورای راهبری مجمع متخصصین و نخبگان استان کهگیلویه و بویر احمد هفته دولت را  بر خادمین ملت تبریک و تهنیت می نمایم.

والسلام علیکم والرحمه الله وبرکاته

محمدجواد درخشان / دبیر مجمع متخصصین و نخبگان  استان کهگیلویه و بویر احمد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: