« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۷۹۱
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳
فوری؛
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا از بازگشایی حضوری همه مدارس از اول آبان ماه خبر داد.
پایگاه خبری آوای رودکوف: سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا از بازگشایی حضوری همه مدارس از اول آبان ماه خبر داد.


علیرضا رئیسی:

* پیش‌بینی من این است از اول آبان ماه همه مدارس و از اول مهر ماه ٣٠ تا ۴٠ درصد مدارس به صورت حضوری بازگشایی شوند.

* مصوب شد تا اهتمام بر بازگشایی مدارس به صورت حضوری باشد و واکسیناسیون معلمان و والدین و سرویس مدارس و کادر مدارس انجام شود.

* (با بيان اينکه امسال ترکیب آموزش مجازی و حضوری در مدارس مدنظر است): حتی در برخی مدارس دانش آموز ٢ روز به مدرسه برود و دروس اصلی در این روزها تدریس شود و تعداد روزهای حضور در مدرسه بستگی به جمعیت دانش آموزان در مدرسه دارد و اگر بتوانند سقف ١۵ دانش آموز در کلاس را رعایت کنند مدرسه می‌تواند هر روز حضوری برگزار شود.

* پیش‌بینی من این است از اول آبان ماه همه مدارس و از اول مهر ماه ٣٠ تا ۴٠ درصد مدارس به صورت حضوری بازگشایی شوند.

* امکان تامین واکسن برای دانش آموزان از ٢ کشور کوبا و چین مدنظر قرار گرفته است و وزارت امور خارجه و سفرا در حال رایزنی هستند و در مکالمه رئیس جمهور با رئیس جمهور چین یکی از مذاکرات در زمینه تامین واکسن برای دانش آموزان بوده است.

* موضوع واکسیناسیون دانش آموزان نباید اصل قرار گیرد اگر بخواهیم واکسن به دانش آموزان تزریق کنیم واکسیناسیون صرفا برای دانش آموزان دارای بیماری زمینه‌ای صورت خواهد گرفت و ما باید اطرافیان دانش آموزان را واکسینه کنیم هر چند باید توجه داشت این موضوع هنوز در مراحل ابتدایی است.


منبع:باشگاه خبرنگاران

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: