« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۷۹۵
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴
درخواست سناتور‌های جمهوریخواه از بایدن
شناسایی امرالله صالح و احمد مسعود به عنوان نمایندگان دولت مشروع افغانستان آن‌ها همچنین از دولت بایدن خواسته‌اند رسما اعلام کند قانون اساسی افغانستان هنوز بدون‌تغییر پابرجاست و قدرت‌گیری طالبان در این کشور غیرقانونی است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از ایندیپندت؛ دو سناتور جمهوری‌خواه آمریکایی روز جمعه قدرت گرفتن طالبان در افغانستان را غیرقانونی خوانده و از جو بایدن رئیس جمهوری ایالات متحده خواستند دو تن از چهره‌های مخالف این گروه اسلامگرا را به عنوان «نمایندگان دولت مشروع» افغانستان به رسمیت بشناسد.


به گزارش نشریه هیل، لیندزی گراهام و مایک والتز در یک بیانیه مشترک نوشتند، «پس از صحبت با امرالله صالح معاون رئیس جمهوری افغانستان و نمایندگان احمد مسعود، ما از دولت بایدن می‌خواهیم این رهبران را به عنوان نمایندگان دولت مشروع افغانستان شناسایی کند.»

آن‌ها همچنین از دولت بایدن خواسته‌اند رسما اعلام کند قانون اساسی افغانستان هنوز بدون‌تغییر پابرجاست و قدرت‌گیری طالبان در این کشور غیرقانونی است.



اقتصاد 24


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: