« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:
حسین کلانتری در ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا گفت: با افزایش روند واردات واکسن روند واکسیناسیون به حالت عملکردی و رقابتی تبدیل می شود.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه واکسیناسیون در استان سرعت می گیرد، اظهار داشت: در تزریق واکسن کرونا، حالت سهمیه ای به حالت رقابتی تبدیل شده است.


به گفته حسین کلانتری، هرچه ظرفیت ها از جمله اختصاص فضا، امکانات مهیا باشد و نیروهای شبکه بهداشت و درمان در روند واکسیناسیون بیشتر عمل کنند به همان میزان می توان واکسن دریافت کرد.

کلانتری یادآور شد: ظرفیت تزریق ۲۰ هزار دز واکسن روزانه در استان را داریم و این امر محقق شدنی است و تلاش می کنیم تا واکسیناسیون در استان سرعت گیرد.

به گفته استاندار، هم اکنون ۱۵ هزار دز واکسن در استان ذخیره داریم و به زودی حدود ۸۰ هزار دز واکسن وارد استان می شود.

استاندار با بیان اینکه، همه واکسن ها ایمنی ایجاد می کند و در کاهش شیوع بیماری، بستری و فوتی اثرگذار می باشد تاکید کرد: واکسیناسیون اثرات مختلف کرونا را به حداقل می رساند و مهم رعایت کامل پروتکل های بهداشتی است.

وی با بیان اینکه هر چند شیوع بیماری و بستری در استان رو به کاهش است گفت: استان به لحاظ کرونا در نقطه سخت و خطرناکی قرار دارد و لازم است که نظارات ها به خوبی انجام گیرد و شیوه نامه های بهداشتی رعایت شود.

کلانتری با اشاره به اینکه، بیشترین عامل شیوع کرونا دورهمی ها، تجمعات، تشییع جنازه ها و پاساژها هستند، تاکید کرد: نظارت بر مراسمات بیشتر باشد و با افرادی که در مراسمات تشییع جنازه ها مداحی می کنند برخورد شود.

وی ابراز داشت: در خصوص رعایت پروتکل ها بهداشتی در جایی با آگاهی بخشی، اطلاع رسانی، خواهش و تمنا تاکید می شود و در جایی هم مجبور به برخورد هستیم.

استاندار به واکسیناسیون معلمان تاکید کرد و گفت: برای تزریق دز دوم واکسن معلمین شرایط به خوبی فراهم است.

کلانتری با تبریک روز پزشک، داروساز و بهورز گفت: خیلی ها از پزشکان و بهورزان به خاطر نجات جان دیگران، جان خود را از دست دادند و شهید مدافع سلامت شدند و در اینجا به نیکی از آنها یاد می کنیم و یاد خاطره آنها را گرامی می داریم.

وی تاکید کرد: قدر تلاش ها و زحمات جهادگران جامعه سلامت استان را می دانیم و ارج می نهیم و از آنها تقدیر و تشکر ویژه داریم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: