« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۳
کهگیلویه و بویراحمد؛
انجمن خبرنگاران شهرستان لنده از خدمات ارزشمند سرگرد فرزین جمشیدی فرمانده انتظامی این شهرستان در طول تصدی خدمت تقدیر و تشکر نمود.
به گزارشپایگاه خبری آوای رود کوف؛انجمن خبرنگاران شهرستان لنده از خدمات ارزشمند سرگرد فرزین جمشیدی فرمانده انتظامی لنده در طول تصدی خدمت در این شهرستان تقدیر و تشکر نمود.

متن پیام انجمن خبرنگاران شهرستان لنده خطاب به فرمانده انتظامی جدید شهرستان بهمئی به شرح زیر است:

«برادرگرامی جناب سرگرد فرزین جمشیدی


باسلام و تحیات

خدمت به ملت شریف ایران اسلامی و شهرستان لنده، لوح افتخار زرین و پشتوانه‌ی معنوی گران‌سنگی است که خدمت‌گزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر آن مفتخر بوده و باعث سربلندی آنان در پیشگاه خداوند متعال، مردم عزیز و خانواده‌ی معزز شهدا، این ولی نعمتان راستین می‌گردد.

بی‌شک تلاش و خدمات صادقانه‌ی جنابعالی در طول سالیان متمادی، هیچ‌گاه از اذهان پاک نخواهد شد.

بدین‌وسیله از زحمات صادقانه‌تان در عرصه‌ی امنیت و خدمت به مردم این دیار تقدیر و تشکر می نماییم.

ضمن تبریک مسولیت جدید ؛ امید آن‌که در سایر مراحل زندگی پربارتان، سلامت، موفق و پیروز باشید؛ روزگاری سرشار از عزت و توفیق روزافزون را در سایه‌ی حضرت ولی‌عصر (عجل‌الله‌فرجه) برای جنابعالی آرزومندیم.»

انجمن خبرنگاران شهرستان لنده

گفتنی است سرگرد فرزین جمشیدی فرمانده انتظامی شهرستان لنده طی حکمی به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی منصوب شد وی  در سال 1399 بعنوان فرمانده موفق استان کهگیلویه و بویراحمد مفتخر به دریافت لوح تقدیر از فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: