« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶
معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا خبر داد؛
معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا از عدم توقیف خودروهای حامل خانواده در جاده‌ها خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا از عدم توقیف خودروهای حامل خانواده در جاده‌ها خبر داد.

سرهنگ عین‌الله جهانی:

* (در مورد قانون توقیف خودرو های با جریمه یک میلیونی): در گذشته اگر میزان جرایم پرداخت‌نشده یک وسیله نقلیه بالای یک میلیون تومان بود، پلیس موظف به توقیف این وسیله نقلیه می‌شد، اما در تصمیم جدید پلیس و با توجه به افزایش جرایم خودروها، در صورت رسیدن جرایم یک خودرو به مرز ۳ میلیون تومان پلیس موظف است خودروی مذکور را توقیف کند.

* خودروهای حامل خانواده در جاده‌ها تحت هر شرایطی ممنوع است و پلیس اجازه منتقل کردن این خودروها را به پارکینگ ندارد.

* برای مالکین خودروهای دارای جریمه بالای ۳ میلیون تومان پیامک ارسال می شود، مگر اینکه شماره ثبت شده در سامانه پلیس تغییر کرده یا مالک خودرو عوض شده باشد. برای مثال برخی پس از خرید و فروش وسیله نقلیه خود اقدام به تغییر شماره تماس در سامانه پلیس نمی‌کنند، مانند کسانی که وکالتی خرید یا فروش می‌کنند.

* همچنین خودروهای حامل خانواده در صورت تخلفات حادثه ساز مانند سرعت، سبقت و حرکات مارپیچ توقیف خواهند شد و مورد عفو پلیس قرار نخواهند گرفت و در صورت صلاحدید پلیس به پارکینگ منتقل می‌شوند. توقیف نکردن خودروهای حامل خانواده هم شامل جریمه بالای ۳ میلیون تومان است. ممکن است راننده مذکور هیچ خلافی نداشته باشد و با استعلام پلیس میزان جریمه‌اش مشخص شود.



باشگاه خبرنگاران
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: