« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۷
به قلم وحید حاج سعیدی:
نوچه ها و نفوذی های تاج و کفاشیان کی قرار است به قضیه انتخاب سرمربی تیم ملی ورود کنند؟!
پایگاه خبری آوای رودکوف-وحید حاج سعیدی:ما بالاخره متوجه نشدیم این حاشیه سازان و دلالان و منتقدان مربی تیم ملی فوتبال کی قرار است دست به کار شوند؟! مرکز فرهنگی ایران و هلند دقیقاً مشغول چه کاری است؟! نوچه ها و نفوذی های تاج و کفاشیان کی قرار است به قضیه انتخاب سرمربی تیم ملی ورود کنند؟!

برادر من هر چیزی هم حدی دارد... موقعی دارد... طرف از 9 تا بازی 9 تا برد آورده و فقط چند ماه قبل زمزمه تغییر سرمربی برای جام جهانی شنیده شد، آن هم به این دلیل که وزن ندارد و سرشناس نیست! همین ... تمام؟!

یعنی حتما باید به کره 6 تا گل بزند تا شما دست به کار شوید؟! یا منتظر هستید از گروه با 30 امتیاز به عنوان تیم اول صعود کند، بعد کارشکنی و انتقاد را شروع کنید؟!

اصلاً نتایج کسب شده و صد در صد برد به کنار ... به نظر  شما مربی ای که حاشیه ندارد؛ سر به زیر است؛ پول نخ دندان و هزینه خشکشویی اش را خودش می دهد؛  بیانیه صادر نمی کند ؛ علیه فدراسیون فوتبال مصاحبه نمی کند،  از همه مهم تر ادعا ندارد و بین بازیکنان فضای رقابتی سالم همراه با رفاقت به وجود آورده است، به درد تیم ملی می خورد؟!

این مربی لیگ یک هم از سرش زیاد است چه برسد به مربیگری در مقدماتی جام جهانی و زبانم لال خود جام جهانی!

حقیقتاً در شان ما نیست که راحت بنشینیم و بدون حرص خوردن تیم ملی ما سه تا به عراق بزند. عراقی که در طول سال های اخیر یا با ما مساوی کرده یا ما را حذف کرده و یا به ضرب و زور آنها را یک هیچ برده ایم، امروز به راحتی ماست بریدن از ما سه تا گل می خورد!

تازه این یک طرف داستان است. شما خط دفاعی تیم را ملاحظه کنید. تیم در 9 تا بازی فقط دو تا گل خورده است! این دیگر نوبر است. تیم یا باید دفاعی بازی کند و گل نخورد که در آن صورت به قول جواد خیابانی می شود کسب تساوی با ارزش در برابر تیم های عربی یا اینکه به زور بازی را یک هیچ ببرد که باز هم برای ما می شود برد قاطع! چه معنی دارد تیم سه تا گل بزند و گل هم نخورد؟!  
علی ای حال با عنایت به اینکه بازیکنان ما و حتی فدراسیون به مربی های پر ادعا، پر حاشیه و پرونده دار عادت کرده اند که بابت تساوی در برابر تیم های عربی و درجه چندم آسیا پاداش دریافت کنند و منت هم بگذارند، بعد هم نمک را حیف و میل کنند و نمکدان را گاز بگیرند شایسته است عزیزان وطن پرست و دلسوزان تیم ملی هر چه سریع تر برای تعویض دراگان اسکوچیچ اقدام کنند. شاید فردا دیر باشد...
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: