« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۸۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳
رئیس دانشگاه مرکز استان خبر داد:
رئیس دانشگاه یاسوج از انعقاد قرارداد 30 طرح پژوهشی در راستاى رفع مشكلات استان در نیمه اول سال جاری در این دانشگاه خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوفاز یاسوج ؛رئیس دانشگاه یاسوج از انعقاد قرارداد 30 طرح پژوهشی در راستاى رفع مشكلات استان در نیمه اول سال جاری در این دانشگاه خبر داد.


احمد عریان  گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون  30 طرح پژوهشی به مبلغ 3میلیارد تومان با دانشگاه یاسوج منعقد شده است.

وی بیشتر این طرحهای پژوهشی را در زمینه های زلزله سی سخت، مقاوم سازی ساختمانها ، راه سازی ،نفت وگاز  ،گردشگری ،کشاورزی و مسائل اجتماعی از قبیل خودکشی ، سرقت و موضوعات فرهنگى مرتبط با صدا وسیما دانست وگفت: پیش بینی می شود حجم قرارداد طرحهای پژوهشی با دانشگاه تا پایان سال 1400 از مبلغ 5 میلیارد تومان فراتر برود.

دکترعریان افزود: ارتباط دانشگاه با صنعت در دانشگاه یاسوج رشد مناسبی داشته، اما با توجه به پتانسیل بالای دانشگاه، تا رسیدن به جایگاه واقعی فاصله داریم.

وی با بیان اینکه در سال 96 تعداد6 طرح پژوهشی در دانشگاه در حال انجام بود گفت:  هم اکنون با فعالیتهای صورت گرفته 100 طرح پژوهشی در دانشگاه یاسوج درحال انجام  است که 90 درصد طرحها مربوط به استان و 10 درصد مربوط به استانهای دیگر است.

 رئیس دانشگاه یاسوج در ادامه سخنانش  اظهار داشت: دانشگاه امروز باید در خدمت مردم و جامعه بوده و برای رفع مشکلات مردم گام بردارد.

عریان خاطرنشان کرد: ارتباط مناسبی با بخش های مختلف برای رفع مشکلات استان و فراتر از آن شکل گرفته است.

 رئیس دانشگاه یاسوج فضای کلی این دانشگاه  را ، آرام، علمی و روبه رشد عنوان کرد وگفت:  ظرفیت و پتانسیل دانشگاه فراتر از ظرفیت  فعلی است و دانشگاهيان دانشگاه ياسوج  تلاش می کنند كه دانشگاه را به جایگاه واقعی خود برسانند هرچند هنوز تا وضعیت مطلوب خیلی  فاصله داریم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: