« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۸۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۴
در دومین نشست شورای آموزش وپرورش استان:
مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: با توجه به شرایط کرونایی و به نسبت جمعیت دانش آموز از مهر ماه مدارس با الگوهای حضوری، ترکیبی و غیرحضوری بازگشایی می شوند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛هادی زارع پور در دومین نشست شورای آموزش وپرورش استان در سال 1400 گفت: با توجه به انجام واکسیناسیون معلمان و خانواده‌ها در صورت انجام واکسیناسیون با مشارکت ستاد کرونا دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال کلاسها از آبان ماه بصورت تدریجی حضوری می شوند.


وی گفت: ۶۸ درصد دانش آموزان مدارس استان کهگیلویه وبویراحمد زیر ۱۵ نفرند که بیشتر در مناطق روستایی و عشایری هستند و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی امکان حضوری بودن کلاس ها از مهرماه وجود دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: همراه با کلاس های حضوری و استفاده از فضای مجازی، شاد، آموزش تلویزیون، ارائه درسنامه و بسته های آموزشی نیز انجام می شود.

وی گفت: برنامه ریزی لازم در موضوع سلامت دانش آموزان، تعمیر و تجهیز مدارس، توجیه و تبلیغ ،سرویسهای مدارس  وتوزیع کتاب های درسی انجام شده است.

شهابی رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان کهگیلویه وبویراحمد هم گفت: امسال اعتبارات فصل آموزش وپرورش 810 میلیارد ریال است که 470میلیارد ریال آن مربوط به مدارس تخریبی زلزله در دناست.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد هم گفت: با توجه به ضرورت افزایش کیفیت آموزش برگزاری حضوری کلاسها با رعایت با رعایت امنیت سلامت در مدرسه از اولویتهای بازگشایی مدارس است.

احد جمالی گفت: با توجه به کمبود فضای آموزشی بویژه در شهر یاسوج بعلت مهاجر پذیر بودن اداره کل نوسازی ،توسعه وتجهیز مدارس استان برنامه ریزی لازم برای تأمین فضا را انجام دهد.

وی در مورد شناسایی افراد بی سواد وپالایش گروه سنی 10 تا49 سال گفت: از طریق سامانه سیب بی سوادان به حوزه سوادآموزی معرفی تا زیر پوشش قرار گیرند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: