« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۸۷۵
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳
معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان خبر داد:
کاروان اعزام شده مجری طرح نظر آب ۴ جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد کمک های نقدی و غیر نقدی اهدا شده به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال را در مناطق محروم استان کرمان توزیع می کند .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان ؛سید ابوالفتح بهنامیان معاون امور داوطلبان این جمعیت از اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال توسط خیرین کهگیلویه و بویراحمدی در اجرای طرح نذر آب ۴ خبر داد .

بهنامیان بیان داشت :در دومین روز از اجرای طرح نذر آب ۴ با محوریت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی ، توزیع بسته های معیشتی و تامین آب پایدار در مناطق محروم استان کرمان کاروان اعزامی جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد که از ۲۳ شهریور ماه در شهرستان نرماشیر مستقر می باشد، اقدام به توزیع بسته های غذایی، بهداشتی، نوشت افزار، کنسروجات، کیف و کفش، موکت و پتو  و تامین تانکرهای ذخیره آب کرد .

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد افزود: از همه خیرین و متمکنین استان کهگیلویه و بویراحمد که در راستای اجرای طرح نذر آب ۴ نهایت همکاری و مساعدت را با جمعیت هلال احمر داشتند تشکر و قدردانی می نماییم و همواره تلاش می کنیم طبق شعار سازمان داوطلبان حلقه اتصال توان توانمندان و نیاز نیازمندان باشیم .

بهنامیان گفت: کمک های نقدی و غیر نقدی اهدا شده توسط خیرین به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال توسط اعضای کاروان اعزامی به شهرستان نرماشیر دربین خانوار های نیازمند روستاهای چهل تخم، حسین آباد و ... توزیع خواهد شد و درپایان اشاره داشت، فعالیت تیم اعزام شده تا روز ۲۶ شهریور در استان کرمان ادامه خواهد داشت .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: