« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۸۷۹
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۷
آقایان مسئول تا دیر نشده حمایت کنید ،شعار ندهید؛
سید غفار فتحی:مشکلات مالی نفس باشگاه پرسپولیس لنده را در مسابقات لیگ یک استان بریده است آقایان مسئول تا دیر نشده حمایت کنید و شعار ندهید.
پایگاه خبری آوای رودکوف-سید غفار فتحی: شاید این جملات برایتان آشنا باشد با هیچ نیرویی نمی توان فوتبال را حذف کرد ، ساز زندگی بدون فوتبال ناساز است ، فوتبال فراتر از یک رشته هست و باید به نقش ، جایگاه و اثرات فوتبال چه در بحث نشاط اجتماعی ، هویت یابی جوانان ، بهداشت جسمی ، کاهش فشارهای روانی ، پیشگیری از وقوع جرایم و آسیب های اجتماعی توجه ویژه ای شود.


در شهرستان لنده سالهاست فوتبال روزهای سیاهی را سپری می کند بیمار است نیاز به جراحی دارد مظلوم است نیاز به حمایت دارد  زخمی است نیاز به مرهم دارد جوانان با استعداد دارد باشگاه دارد نیاز به زیرساخت ، چشم انداز ، حمایت همه جانبه مسئولین ، اسپانسر و جایگاه دارد.

در این بین تیم فوتبال پرسپولیس این شهرستان از جمله تیم های باقدمت و ریشه داری است که با دو اولویت جوان گرایی و اسکلت بومی گرایی همیشه نمایش قابل قبولی از خود در سطح استان داشته در یک نمونه در سال ۱۳۸۷ یا ۱۳۸۸ بود که توانست قهرمان سوپر لیگ استان هم شود اما بخاطر عجز در تامین منابع مالی در خصوص هزینه اعزام تیم ، تهیه لباس ورزشکاران ، کمبود امکانات و تجهیزات و همچنین بی تفاوتی مسئولان لنده از رشد و حرکت به سمت مراحل بالاتر بازماند.

این روزها هم این تیم در مسابقات لیگ یک استان ک.ب به نمایندگی از شهرستان آماده رقابت و رزم با حریفانش است و باز مشکلات هر ساله و سریالی مالی نفس مدیر و سرمربی باشگاه و بازیکنان را بریده  است علی رغم این که پتانسیل صعود دارد و از لحاظ کیفی بازیکنان ممتازی دارد به جد توانسته هم هیاهو و هیجان را به سکوها بیاورد ولی صد افسوس که مسئولین این شهرستان حمایت که نمی کنند هیچ حتی در نقش تماشاگر به ورزشگاه وارد نمی شوند در کدام پستو خود را قایم کرده اید؟ چرا تریبون دستتون بیاد خودنمایی و عوام فریبی می کنید ولی موقع کمک رسانی و حمایت جا می زنید و لال می شوید؟ آقایون مسئول جوانمرد باشید ورزش فضای جوانمردی است ورزشکار برای کامل شدن شخصیتش به ورزش می آید.

در پایان از مدیرکل ورزش و جوانان استان ، نماینده حوزه شهرستان های چهارگانه کهگیلویه بزرگ جناب موحد ، امام جمعه محترم ، بنیاد علوی ، فرماندهی محترم سپاه ناحیه ، فرمانداری ، اعضای شورا و شهرداری و سایر مسئولین ، نهادها و ادارات خواهشمندم با توجه به این که فوتبال شورآفرین و شاید تنها عامل نشاط و دلخوشی جوانان و مردم لنده هست و شنیده ها حاکی از آن است که در صورت عدم حمایت مالی قوی از تیم پرسپولیس هر لحظه احتمال انصراف دارد می طلبد هر چه زودتر پای کار بیایید آستین ها را بالا بزنید و رایزنی ها و کمک های مالی را به این تیم تزریق کنید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: