« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۹۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۵
در مراسم تکریم و معارفه استانداران سابق و جدیدعنوان شد :
فقر در استان کهگیلویه و بویرحمد بیداد می کند اما منابع خیلی زیادی داریم....
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج ؛سید حشمت الله احمد زاده روز سه شنبه ششم مهر ماه ۱۴۰۰ در مراسم تودیع و معارفه استانداران کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در یک دوره چهار ساله می‌توان استان را به یک استان رشد یافته تبدیل کرد، افزود: ۶۸ درصد جمعیت استان کهگیلویه و بویراحمد جوان بوده و شهرستان‌های این استان نیز دارای منابع کشاورزی، نفت، آب و خاک مرغوب هستند.

وی با بیان اینکه بسیاری از مردم در استان فقیر و ناتوان هستند، اظهارکرد: راه زندگی و پیشرفت همه ما اتکا به توانایی‌ها و همکاری برای استفاده از منابع استان برای پیشرفت استان است.

استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد سرآمد شجاعت، دلیری و شهامت است و مردمانش سر تسلیم در برابر دشمن فرود نیاورده، اما تسلیم امر ولایت و امامت هستند. امیدوارم بتوانم به مردم این استان خدمت کنم.

احمد زاده با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت‌های فراوانی دارد، تصریح کرد: استان نیازمند مدیران جهادی و پای کار است و این استان دل گرم به وجود حضرت آیت‌الله ملک حسینی در مجلس خبرگان رهبری و آیت الله حسینی به عنوان نماینده ولی فقیه است.

وی ادامه داد: استان دارای نیروهایی شایسته‌ای است، اما نیروهای جهادی باید پای کار باشند.

استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از همه مردم، نمایندگان  و نماینده ولی فقیه در استان می خواهم کمک کنند تا برای استان کارهای بزرگی انجام دهیم، عنوان کرد: فقر در استان کهگیلویه و بویرحمد بیداد می کند اما منابع خیلی زیادی داریم در واقع منطقه ای دارا هستیم که فقیر زندگی می کنیم و این مساله دور از شان مردم این استان است.

احمد زاده تصریح کرد: شهرستان گچساران این استان پنجمین ابر مخزن نفت جهان است و ثروتمندترین شهر دنیاست و همچنین شهرستان بهمئی نفت خیز است و استان کهگیلویه و بویراحمد دارای طبیعت زیبا و بکر، آب، مناطق گردشگری و کشاورزی است اما حیف است خیلی از مردم استان فقیر، نیازمند و ناتوان باشند.

به گزارش ایسنا، وی اظهارکرد: نباید روز به روز دنبال افزایش افراد تحت پوشش کمیته امداد باشیم بلکه باید به خودمان بیاییم و همه با هم کمک کنند تا در استان خود تحول ایجاد کنیم.

استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: مدیران استان بخصوص محیط زیست و منابع طبیعی تاکید می کنم که بگذارید سرمایه گذاران در این استان سرمایه گذاری کنند و درب ها را نبندید و پیچ و خم اداری ایجاد نکنیم.

احمد زاده با بیان اینکه خدمتگذار همه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد هستیم، بیان کرد: بچه باشت هستم اما متعلق به همه مناطق استان کهگیلویه و بویراحمد و مناطق محروم این استان می باشم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: