« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۹۶۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱
نامه کارگران به استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد:
کارگران شهرداری یاسوج طی نامه ای خطاب به استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمداعلام کردند: در شرایط بسیار بحرانی به سر برده وتوان اداره زندگی و تأمین معیشت خود و خانواده را ندارند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج ؛جمعی از کارگران شهرداری یاسوج طی نامه ای خطاب به استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمداعلام کردند: در شرایط بسیار بحرانی به سر برده وتوان اداره زندگی و تأمین معیشت خود و خانواده را ندارند.


متن این نامه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
جناب دکتر احمد زاده سلام علیکم
انتصاب حضرتعالی به استانداری بارقه ای از امید در دل محرومان ومستضعفین را نوید داد چرا که معتقدیم خود از جنس همین مردم هستی...

قصه کارگران وپرسنل شرکتی شهرداری یاسوج و جیب‌های خالی‌شان همچنان ادامه دارد، کارگران وپرسنلی که چشم امیدشان به کرم شهرداری یاسوج است، تا شاید چاره‌ای برای زخم‌هایشان بیاندیشید.

کارگران وپرسنلی که اگر کمر همت نبندند و پاشنه کفش‌های رنگ و رو رفته خود را بالا نکشند، هرگز چرخی به حرکت در نمی‌آید.

اینجا قصه پر درد کارگران هر روز در گوش دنای سر به فلک کشیده پژواک می‌شود و صدای آه سینه سوز زن و فرزندانشان همچون سوز سرمای زمستانی لرزه بر اندام می‌اندازد.

کارگران ونیروهایی که بیش از چهارماه است که حقوقی دریافت نکرده‌اند و دلار سی و چند هزار تومانی و ویروس کرونای بی رحم، بر زندگی شان سایه شوم انداخته است.

بدون شک وقتی که نیرویی از نظر مالی در مضیقه باشد و بجای اندیشیدن به درست کار کردن، در فکر پرداخت بدهی و پر کردن شکم خود و زن بچه باشد و دستش بجایی بند نباشد، کار آنچنان که باید انجام نمی‌شود و شاید قسمت عمده‌ای از بی‌کیفیت بودن کارها و پروژه‌ها به همین امر برمی‌گردد.

استخوانهای کارگران درد کشیده شهرداری زیر چکمه اختلافات شورای شهر و شهردار در حالی روز به روز صدای شکستن‌شان به گوش می‌رسد که برای خرید نان کارت یارانه خود را گرو گذاشته‌اند و از مغازه‌های محله فراری هستند.

وعده‌های بی‌سرانجام شهردار و داستان شعارهای شیک و اتوکشیده راه یافتگان به شورای شهر چون نمکی بر زخم کهنه کارگران ونیروهای شرکتی شهرداری است، و با آغاز مهر چشمان منتظر فرزندان و خانواده این سازمان درد نامهربانی را با تمام وجود لمس کرده‌اند.

جناب آقای دکتر احمد زاده در سخنرانی خود در مراسم معارفه سخن از استفاده از جوانان بر زبان آوردید، این در حالی است که بسیاری از کارگران شهرداری یاسوج جوان‌های تحصیل کرده‌ای هستند که از سر ناچاری و عدم وجود زیرساخت‌های مناسب اشتغال رو به کار در شرکتهای پیمانکاری در شهرداری آورده‌اند.

استاندار انقلابی استان شما علاوه بر محرومیت زدایی و توجه به مناطق روستایی، اولویت بعدی خود را به توسعه شهری و زیبایی شهرها اختصاص داده‌اید، بی‌شک واقف هستید، هیچ زیبایی بهتر و زیبنده تر از ریشه کن کردن فقر و هیچ فضیلتی بهتر از توجه به مستضعفان نیست، و چه بسا تا خیال راحت قشر کارگر نباشد، انجام هر فعالیت عمرانی به کندی انجام خواهد شد.

امیدواریم با مدیریت جهادی و انقلابی و درایت دولت مردمی شاهد رفع مشکلات کارگران شهرداری یاسوج باشیم.

وسلام علیکم ورحتمه الله برکاته
جمعی از کارگران شهرداری یاسوج
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: