« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۹۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱
آوای رودکوف؛
وزیر صنعت، معدن و تجارت به نمایندگی از دولت و رئیس جمهوری از شهرستان لنده در استان کهگیلویه و بویراحمد بازدید کرد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛ظهر امروز جمعه 9 مهرماه ، وزیر صنعت، معدن و تجارت به نمایندگی از دولت و رئیس جمهوری از شهرستان لنده در استان کهگیلویه و بویراحمد بازدید کرد.


سید رضا فاطمی امین ، وزیر صنعت ،  معدن  و تجارت که دقایقی پیش با استقبال مسئولان شهرستانی وارد شهر لنده شده بود  در ابتدای ورود  با حضور در گلزار شهدای روستای ایدنک و ادای احترام به شهیدان دفاع مقدس با تعدادی از مردم گفتگو کرد.


وزیر صنعت، معدن و تجارت  سپس از پروزه ملی جاده لنده به تشان بازدید و طی نشستی با دست اندرکاران این پروژه و فرماندار لنده در خصوص تسریع در عملیات این پروژه به گفتگو نشست.


در ادامه جلسه شورای اداری شهرستان لنده با حضور وزیرصنعت، معدن و تجارت برگزار شد.

 فرماندار شهرستان لنده در ابتدای این نشست ضمن تشریح رزومه تاریخی این شهرستان و موانع و مشکلات پیش روی گفت : جاده لنده_تشان یکی از مهمترین مطالبات مردم این شهرستان است که مسیر استان خوزستان به کهگیلویه وبویراحمد را بیش از ۱۰۰کیلومتر کاهش می دهد  و در واقع  کریدور جنوب به مرکز کشور است.


تورج رزمجو معدن فسفات قیام و  جاده و پل ارتباطی لنده تراب را از دیگر مطالبات به حق مردم اعلام نمود و تصریح کرد:جاده های روستایی شهرستان نیازمند حمایت ویژه هستند و بیش از ۵۰کیلومتر راه روستایی داریم که هنوز فاقد راه آسفالت و حتی جاده خاکی مناسب می باشند.

ایشان در ادامه با بیان بخش دیگری از مشکلات و مطالبات مردم افزود شبکه آب شرب شهرستان لنده  قدیمی و فرسوده است که متاسفانه  باتوجه به توسعه روز افزون جمعیت جواب گوی نیاز مردم و شهروندان نیست و در این حوزه نیز نارضایتی های زیادی وجود دارد.

رزمجو افزود:این شهرستان در حوزه برق مشکلات اساسی دارد و با چالش های جدی مواجه است که تنها راه برای رون رفت از این مشکل تکمیل پروژه  ایستگاه برق لیر می باشد.

در ادامه ؛ نماینده ویژه رئیس جمهور پس از ارائه مطالبات فرماندار و مسولین لنده گفت؛ در حال تدوین برنامه ی جامعی هستیم تا پس از احصای همه نیازمندی های مناطق مختلف بتوانیم اقدامات خوبی در سطح استان انجام دهیم.

وزیر صمت گفت؛ اینکه به چه علت تاکنون در بخش معادن در این شهرستان اقدامی صورت نگرفت را باید بررسی کنیم.

دکتر فاطمی امین اظهار داشت؛ آنچه امروز در شورای اداری مسئولین و نمایندگان مردم در شوراهای مختلف بیان نمودند را جمع بندی و در نشست شورای اداری استان ارائه خواهیم نمود.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: