« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۸
سر پرست شهرداری لنده خبر داد:
سر پرست شهرداری لنده از تعویض و نصب پایه های روشنایی بلوار سردار سلیمانی لنده خبر داد.
پایگاه خبری آوای رودکوف:اردشیر جعفری در گفتگو با خبرنگار آوای رودکوف با اشاره به اینکه مبادی ورودی هر شهر به عنوان پیشانی شهر همواره مورد توجه قرار می‌گیرد، ادامه داد:اهمیت روشنایی در بلوارهای شهری نه تنها از جنبه ایجاد حس امنیت در شب، بلکه یکی از ملزومات این مکان ها  جهت سهولت عبور ومرور شهروندان در بلوارها است.

سرپرست شهرداری لنده در ادامه افزود: به منظور تأمین روشنایی این بلوار و رفاه حال شهروندان ، عملیات تعویض و جانمایی پایه های روشنایی در بلوار سردار قاسم سلیمانی انجام شد.

جعفری بیان داشت: این اقدامات با هدف زیباسازی ورودی شهر ، تأمین نور مناسب و روشنایی بلوار در شب صورت می گیرد، بنابراین با انجام چنین اقداماتی ضمن زیباسازی و تأمین روشنایی بلوار و معابر شهری، شهروندان از جلوه زیبا و مطلوب سیمای شهر بهره مند می شوند.

اردشیر جعفری از کارکنان با سابقه شهرداری لنده می باشد که طی مدت کوتاه  سرپرستی خود   تلاشهای گسترده ای را به منظور زیباسازی شهر انجام داده است.

نصب و اجرای برج نوری در پارک کوهپایه (تپه نورالشهدا)؛ ساماندهی ورودی آرامستان و محل برگزاری نماز میت ؛ روشنایی پارک کمیته امداد ؛ روشنایی پارک ورودی شهر ؛ میدان سردار قدیمی و  عملیات تعویض و نصب پایه ها و چراغ های روشنایی در بلوار سردار سلیمانی؛ نشست با مسول نهاد آبادانی و پیشرفت شهرستان لنده به منظور ساماندهی شهر و بررسی معضل کانال سیل بنده شمال لنده را  از دیگر اقدامات وی در طی دوهفته اخیر می توان نام برد.


این گزارش تکمیل می شود.........

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: