« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶
گزارش تصویری؛
مراسم دسته روی و عزاداری رحلت نبی مکرم اسلام و شهادت فرزند دلبندش امام حسن مجتبی (ع )از جلو سپاه به سمت مصلی نماز جمعه برگزار گردید.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛جمع کثیری از مردم شهرستان‌لنده در سالروز رحلت جانسوز نبی مکرم اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) با حمل پرچم‌های عزا و راه‌اندازی دسته عزاداری در خیابان‌ها سوگواری کردند.


حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل در این مراسم گفت:پیامبر اسلام در مدینه روح ایمان و معنویت را به مسلمانان یاد داد.


وی افزود:معلم بزرگ بشریت کاری کرد که مردم در سایه برادری و برابری و همدلی در کنار هم زندگی کنند.


حجت الاسلام محمودی اصل در ادامه گفت:پیامبر گرامی اسلام هیچ موقع فرصت را برای تبلیغ از دست نداد و بی وقفه به تبلیغ می پرداخت.


امام جمعه شهر لنده تاکید کرد:در دوران معاصر امام خمینی ره با الگو گیری دقیق از انقلاب پیامبر، انقلاب اسلامی را در کشور ما و بلکه برای امت پیامبر انجام داد و بنای سعادت و عدالت را پیش روی مردم ما و همه مسلمین عالم قرار داد.


حجت الاسلام‌محمودی اصل در مورد شهادت امام حسن مجتبی ع گفت:به جای اینکه این امام از سوی امت حمایت شود وی را به شهادت رساندند .


سخنران مراسم تصریح کرد: منابع شیعی و منابع اهل سنت فضائل زیادی برای اهل بیت و مخصوصا امان حسن مجتبی (ع )بیان کردند.


حجت الاسلام محمودی اصل در پایان با اشاره به صلح امام دوم شیعیان گفت:این امام بزرگوار علی رغم‌میل باطنی صلح را پذیرفت و اگر جنگ را ادامه می داد اندک جمعیت شیعه هم‌از بین می رفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: