« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸
گزارش تصویری؛
مراسم دسته عزای شهادت امام هشتم شیعیان علی ابن موسی الرضا (ع )با حضور عاشقان و عزاداران اهل بیت عصمت و طهارت در شهرستان لنده برگزار گردید.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده؛همزمان با سالروز شهادت امام علی بن موسی الرضا علیه السلام، آیین سوگواری و عزاداری با حضور عاشقان و عزاداران اهل بیت عصمت و طهارت در شهرستان لنده برگزار گردید.


حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل در این مراسم گفت: وجود مرقد مطهر امام رضا علیه السلام در کشور ما یک نعمت بزرگ الهی است و باید قدردان این موهبت باشیم.


وی افزود:اولین انتظار امام رضا ع از ماها این است که بر اساس عقلانیت و خرد زندگی کنیم.حجت الاسلام محمودی اصل تاکید کرد:دینداری ما باید همراه با عقلانیت باشد و خدای ناکرده خرافات به اسم دین در زندگی ما ورود پیدا نکند.


امام جمعه شهر لنده در ادامه گفت:عقل موهبت الهی در کنار آموزه های دینی است و انسان باید از قدرت اندیشه ورزی که خداوند به او داده خوب استفاده کند.


سخنران مراسم شهادت امام رئوف شیعیان گفت: در روایات امام هشتم شیعیان گره گشایی از کار نیازمندان خیلی برجسته می باشد.


حجت الاسلام محمودی اصل در پایان با اشاره به حدیثی از امام رضا ع  گفت:"شیعه ما جز صداقت در گفتار و رفتار نباید از وی دیده شود."



گزارش و تصویر از بهروز عادل فر خبرنگار آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: