« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۰۳۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۲
به منظور تقویت فرهنگ همدلی و دستگیری از اقشار اسیب پذیر انجام شد:
با هدف تقویت فرهنگ همدلی و دستگیری از اقشار اسیب پذیر ، پویش هم کلاسی مهربان و پویش رضوی در شهرستان علی آباد کتول برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛به همت آموزش و پرورش شهرستان علی آباد کتول با همکاری ناحیه مقاومت بسیج ، اداره بهزیستی، بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان، محفل عاشورائیان، ستاد اجرایی فرمان امام، شبکه جوانان رضوی و دفتر امام جمعه شهرستان علی آباد کتول تعداد 1038 بسته لوازم التحریر به ارزش هر بسته 300 هزار تومان تهیه و بین دانش اموزان کم برخوردار توزیع گردید.


حجت الاسلام مهدی نژاد امام جمعه علی اباد کتول در این مراس ضمن اشاره به همت و تلاش مسئولان و مردم در کمک به اقشار کمتر برخوردار گفت: کرونا با همه مشکلاتی که به وجود آورد، اثرات مثبتی هم داشت و آن همدلی و و ترویج فرهنگ یاری رسانی به یکدیگر است.


سید کتولی نیز در این مراسم گفت: هدف از اجرای این طرح تقویت فرهنگ همدلی و دستگیری از اقشار اسیب پذیر است و مدیران مدارس، دانش آموزان و خانواده ها در طول دو سال اخیر نشان دادند در شرایط سخت یار و یاور محرومان هستند و توزیع چندین دوره بسته معیشتی در مدارس مختلف نشان از باور و اعتقاد دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: