« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۷
آوای رودکوف؛
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت:مردم سالاری را را باید ارج نهیم ؛ خلیفه کشی نکنیم ؛ تا کنون هیچ نماینده ای درخواست انتصاب به من نداده است ؛ به دنبال استفاده از نیروهای خوب جریانات ارزشی و انقلابی هستم ؛ ملی فکر می کنم و کاری به سلایق این نماینده یا ان نماینده ندارم
به گزارش  پایگاه خبری آوای رودکوف؛سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت:در موسسه پژوهشی امام خمینی قم تحصیل کردم ؛کاملا این تفکر را می شناسم و معتقد به اندیشه ها و افکار استاد مصباح یزدی رحمه الله علیها هستم.


اهم سخنان استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با اعضای جبهه پایداری استان کهگیلویه و بویراحمد به شرح زیر است:

در موسسه پژوهشی امام خمینی قم تحصیل کردم ؛کاملا این تفکر را می شناسم و معتقد به اندیشه ها و افکار استاد مصباح یزدی رحمه الله علیها هستم.

در سفر استانی رئیس جمهور و هیات دولت برای تاسیس دانشگاه صنعتی در استان کهگیلویه و بویراحمد مطالبه گری کردم و اگرچه جزء مصوبات سفر نبوده اما دانشگاه صنعتی حق ماست و تا رسیدن به این مهم پیگیری خواهم نمود.

آب شرب شهر لیکک شهرستان بهمئی جزء مصوبات سفر استانی هیات دولت بوده و انشالله تا پایان سال پروژه آبرسانی لیکک به بهربرداری خواهد رسید.

برای ایجاد وحدت در بین نیروهای ارزشی تلاش خواهم نمود و دنبال رای اوری و یا شکست هیچ کس نیستم،مشکل ما در جریانات سیاسی است ،بایدها باعث تکلیف می شوند.

مردم سالاری را را باید ارج نهیم ؛ خلیفه کشی نکنیم ؛ تا کنون هیچ نماینده ای درخواست انتصاب به من نداده است ؛ به دنبال استفاده از نیروهای خوب جریانات ارزشی و انقلابی هستم ؛ ملی فکر می کنم و کاری به سلایق این نماینده یا ان نماینده ندارم ؛ من اگر از فلان استان مدیر اوردم این هنر نیست حالا من چه کار کنم اگر مدیری را به خدمت گرفتم که طرفدار یک نماینده ای باشد یا مخالف ان ؟

من برای نماینده کار نمی کنم برای نظام کار می کنم اما با نمایندگان تعامل می کنم ؛ انها منتخب بخشی از مردم هستند.

خواهش می کنم صبور باشید و پیش داوری نکنید شاید بخشی از مدیران آینده ما از همین جمع باشند؛قطعا از نیروهای ارزشی و پاکدست استفاده می کنم؛کسانی که می خواهند جهادی کار کنند نیروی نظام هستند ،نیروی جهادی به ولایت و رهبری معتقد هست،تغییرات زیادی در پیش هست...

نه کیسه ای دوخته ام و نه هم به این جایگاه دل بسته ام و یقین بدانید اگر موفق نبودم خودم می روم و به شرطی می مانم که نیروهای ارزشی پشت  من باشند .

دنبال توسعه زیرساختهای اقتصادی استان هستیم ؛ می خواهم برای محرومیت زدایی استان کار کنم تا  مردم در امد زا باشند نه اینکه تحت پوشش کمیته امداد قرار گیرند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: