« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۱۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۹
از ابتدای امسال تاکنون، محقق شد:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای امسال تا اکنون 53 هزار سند دفاع مقدس در این استان جمع‌آوری شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از خبرگزاری ایرنا؛ سرهنگ امیرعباس آسمند با اعلام این خبر اظهار داشت: از جمله آثار جمع‌آوری شده دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد می‌توان به اسناد مکتوب، فیلم، عکس و کاست اشاره کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تاکنون ۵۰ هزار مورد از اسناد دفاع مقدس جمع آوری شده در کهگیلویه و بویراحمد اسکن، توصیف و ارزشیابی شده است.

وی با بیان اینکه اسناد دوران هشت سال دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در قالب کتاب چاپ و منتشر می شود اذعان داشت: سال گذشته سه عنوان کتاب اسنادی دوران هشت سال دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد چاپ و منتشر شد.

سرهنگ آسمند از در دستور چاپ و انتشار قرار داشتن هفت عنوان کتاب اسنادی دوران هشت سال دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری خبر داد و متذکر شد: از این تعداد سه عنوان به مرحله نهایی چاپ رسیده است.

وی بر لزوم توجه جدی به تدوین تاریخ شفاهی رزمندگان کشور و این استان در دوران هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد و اضافه کرد: این بخش اهمیت چشمگیری دارد.

سرهنگ آسمند به در دستور کار قرار داشتن ۱۳ عنوان کتاب تاریخ شفاهی رزمندگان کهگیلویه و بویراحمد در دوران هشت سال دفاع مقدس برای چاپ اشاره کرد و تصریح کرد: این تعداد کتاب تاریخ شفاهی در دستور کار اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس این استان قرار گرفته است.

وی افزود: تاکنون چهار عنوان از این تعداد کتاب تاریخ شفاهی به مرحله نهایی چاپ رسیده و مابقی نیز در حال گذراندن فرآیندهای پیاده ‌سازی، تدوین و چاپ است.

سرهنگ آسمند بیان کرد: کتابخانه دیجیتال دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد چند ماه قبل راه اندازی شده است.

وی عنوان کرد: تاکنون هزار و ۷۶۸ عنوان کتاب در کتابخانه دیجیتال دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد بارگذاری شده است.

مدینه صابری/خبرنگار افتخاری پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین