« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۱۶۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از ایسنا؛ رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ضمن اشاره به بارندگی در بخش‌هایی از کشور طی دو روز آینده و تداوم آن در برخی مناطق تا پنج روز آتی، از بارش برف در ارتفاعات و مناطق سردسیر خبر داد.

صادق ضیاییان با اشاره به اینکه براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی امروز (۶ آبان) در استان‌های ایلام، لرستان، کرمانشاه و جنوب کردستان، ابرناکی، وزش باد و بارش پراکنده رخ می‌دهد، اظهار کرد:‌ فردا (۷ آبان) با ورود سامانه بارشی از غرب کشور، در شمال غرب، غرب، بخش‌هایی از جنوب غرب کشور و دامنه‌های البرز غربی واقع در استان‌های قزوین، البرز و تهران افزایش ابر، وزش باد و رگبار پراکنده رخ می‌دهد.

وی ادامه داد: سامانه بارشی شنبه (۸ آبان) ضمن اینکه تقویت می‌شود، علاوه‌بر مناطق یاد شده، سواحل دریای خزر و دامنه‌های جنوبی البرز و بخش‌هایی از استان‌های مرکزی کشور را نیز تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با بیان اینکه یکشنبه (۹ آبان) شمال غرب و غرب کشور، شمال استان‌های خراسان شمالی و خراسان رضوی، سواحل غربی دریای خزر و ارتفاعات البرز مرکزی افزایش ابر، وزش باد و رگبار پراکنده خواهد داشت، خاطرنشان کرد: بارش‌ها در مناطق سردسیر و مرتفع به‌صورت برف و در نقاطی از غرب و جنوب غرب کشور به‌صورت رگبار و رعدوبرق گاهی همراه با وزش باد شدید خواهد بود.

به گفته ضیاییان، طی پنج روز آینده در برخی نقاط هرمزگان و جنوب استان‌های سیستان و بلوچستان و کرمان ابرناکی و احتمال بارش باران، گاهی با رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود. همچنین فردا و شنبه (۷ و ۸ آبان) شمال خلیج فارس و شنبه (۸ آبان) غرب دریای خزر مواج است.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۷ آبان) صاف همراه با غبار صبحگاهی و در بعدازظهر به‌تدریج ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۸ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد و طی ‌شنبه (۸ آبان) نیمه ابری، گاهی ابری و همراه با وزش باد و احتمال بارش پراکنده با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۲۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۶ و ۷ آبان) اهواز با بالاترین دما ۳۴ و ۳۵ درجه سانتیگراد گرم‌ترین مرکز استان‌ کشور است همچنین ‌طی این مدت پیش‌بینی می‌شود دمای هوای شهرکرد به ۳- و -۲ و دمای هوای اردبیل نیز به ۴- و ۱- درجه سانتیگراد برسد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین