« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۱۷۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۹
رودکوف ورزشی ؛
هفته پنجم رقابت های لیگ برتر فوتسال استان گلستان با برتری تیم ماهوت شمال گلستان همراه بود و این تیم یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛هفته پنجم رقابت های لیگ برتر فوتسال استان گلستان با برتری تیم ماهوت شمال گلستان همراه بود و این تیم یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شد.

در حساس ترین دیدار این رقابت ها دو تیم مدعی ماهوت شمال گلستان و ارکان فلز جرجان در سالن سرداران شهید علی آباد کتول به مصاف هم رفتند که در پایان تیم ماهوت شمال گلستان موفق شد با نتیجه شش بر سه تیم گرگانی را شکست دهد.


گل های تیم ماهوت شمال را مهرداد رنجبر ( سه گل) سعید حاجیلری( دو گل) و اکتای یلقی ( یک گل) به ثمر رساندند. برای تیم ارکان فلز گرگان نیز محمد علی هدایتی، سیدعلی حسینی و مصطفی دهقان گلزنی کردند. این نتیجه در حالی به دست آمد که تیم ارکان فلز در سه بازی قبلی تنها یک گل دریافت کرده بود.

رقابت این دیدار بر عهده مجید بزازی، امید ایزد دوست، علی اکبر ملک مجنی و محمد مسگر بود. علی اکبر رضائیان (ناظر داوری ) و حسین مزیدی ( نماینده هیات فوتبال) بر روند اجرای مسابقه نظارت داشتند.


در دیگر بازی امروز تیم استقلال آزادشهر با نتیجه شش بر صفر تیم شهدای جنگلده را شکست داد.

تیم فوتسال ماهوت شمال گلستان با این برد ۱۲ امتیازی شد و تیم ارکان فلز جرجان با ۷ امتیاز در تعقیب این تیم است.


عکس و گزارش از وحید حاج سعیدی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: