« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۱۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد:
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد در برخورداری از سرانه ورزشی جزو سه استان برتر کشور است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از خبرگزاری تسنیم، بهروز جهانبخش با اعلام این خبر اظهار داشت: سرانه ورزشی در استان 97 سانتی متر و در کشور یک متر و بیست سانت است.

سرپرست ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پروژه زمین چمن مصنوعی روستای جوبریز با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 150 میلیون تومان از محل اعتبارات وزارت نفت تأمین اعتبار و به مرحله مناقصه رفته است.

وی یادآور شد: این پروژه یکی از هشت پروژه‌ای بوده که از محل اعتبارات وزارت نفت در استان به مرحله اجرا می‌رود.

وی متذکر شد: با اجرای این پروژه سرانه به 98 سانتی متر افزایش پیدا می‌کند.

جهانبخش یادآور شد: پروژه‌های فعال، پروژه‌های مصوب اعتبارات نفت است و قریب به 80 پروژه دیگر با کمبود اعتبار و روند کند اجرایی مواجه هستند.

مهدی روشنفکر نماینده شهرستان‌های بویراحمد،دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه پروژه چمن مصنوعی روستای جوبریز خارج از موضوع بودجه سال‌جاری بوده است اذعان داشت: اعتبار لازم برای اجرای این پروژه از طریق هدایای وزارت نفت جذب شده‌ است.

روشنفکر استان کهگیلویه و بویراحمد را دارای ظرفیت‌های بالا در سطوح و بخش‌های مختلف دانست و اضافه کرد: حضور جوانان سالم در استان با وجود زیرساخت‌های لازم می‌تواند زمینه سلامت و شادابی جامعه را فراهم کند.

مدینه صابری/خبرنگار افتخاری پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: