« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۱۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد :
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 70 میلیارد ریال اعتبار برای بازسازی زیرساخت گردشگری دنا، تصویب شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از خبرگزاری تسنیم، مجید صفائی با اعلام این خبر اظهار داشت: این میزان اعتبار برای آن بخش از شهرستان دنا که در اثر زلزله تخریب شده بود مصوب شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این مبلغ از محل اعتبارات تملک دارائی استان به بازسازی زیرساخت‌های گردشگری شهرستان دنا تخصیص داده‌شده است.

وی متذکر شد: قرار است در بازسازی شهر سی‌سخت مرکز شهرستان دنا توجه خاصی به اصالت معماری این شهر بر اساس پتانسیل گردشگری شود.

وی یادآور شد: در حالیکه 35 میلیارد ریال از این اعتبار به این اداره کل تخصیص‌یافته است انتظار می‌رود به‌زودی عملیات بازسازی در زیرساخت‌های گردشگری آغاز ‌شود.

صفایی ابراز امیدواری کرد: بازسازی زیرساخت‌های گردشگری در مناطق شهری و روستایی شهرستان دنا، رونق دوباره صنعت گردشگری در این شهرستان را به دنبال داشته باشد.

مدینه صابری/خبرنگار افتخاری پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: