« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۱۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۴
به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی انجام شد:
به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی رئیس و جمعی از اعضای بسیج دانش آموزی شهرستان لنده با فرماندار این شهرستان دیدار کردند.
به گزارش پایگاه خبری  آوای رودکوف ؛صبح امروز به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی رئیس و جمعی از اعضای بسیج دانش آموزی شهرستان لنده  با فرماندار این شهرستان دیدار کردند.


در این دیدار تورج رزمجو  اظهار داشت: خوشبختانه دانش آموزان ما چه قبل از انقلاب وچه بعد از پیروی انقلاب اسلامی و چه در دفاع مقدس همواره نقش خوبی ایفا نمودند که امیدواریم شما عزیزان نیز نیز  ادامه دهنده راه شهید فهمیده ها باشید زیرا کشور ما نیازمند تراوش افکار و فکر ناب شماست.


فرماندار لنده  با بیان اینکه  بسیج در عرصه‌های علمی و فرهنگی و اجتماعی و ورزشی پیشگام بوده است  تاکید داشت:جوانان و نوجوانان دانش آموز بسیجی در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و دیگر عرصه های انقلاب نقش ممتاز و موثری داشته اند که هرگز از خاطره ها محو نخواهدشد. آنان در دوران دفاع مقدس با میدان داری جبهه ها و تقدیم بیش از 36000 شهید و مفقود الاثر در دوران سازندگی با حضور فعال در عرصه های سیاسی ، فرهنگی، علمی، اقتصادی و اجتماعی سازندگی کشور، این نقش برجسته را به بهترین نحوی تداوم بخشیده اند.


در ادامه مسول بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه لنده با تبریک هفته بسیج دانش اموزی و تقدیر از حضور فرماندار لنده در جمع بسیجیان دانش آموز ، به نقش ممتاز و چشمگیر دانش آموزان از آغاز تجاوز نظامی به ایران اشاره کرد و اظهار داشت : دانش آموزان بسیجی  دوشادوش نیروهای مسلح کشور مانند ارتش و سپاه پاسداران در جبهه های نبرد با متجاوزان جنگیدند. به طوری که در طول هشت سال دفاع  مقدس بیش از  ۵۵۰  هزار دانش آموز بسیجی در جنگ شرکت کردند و بیش از ۳۶هزار تَن شهید و ۲ هزار و ۸۵۳ تَن مفقود الاثر و جانباز و ۲ هزار و ۴۳۳تَن آزاده را در این راه تقدیم دفاع از وطن کردند. شهید محمد حسین فهمیده یکی از این دانش آموزان بسیجی بود که اقدام شجاعانه و قهرمانانه او موجب  افزایش شور و هیجان بیشتر در جبهه ها شد و ارتش رژیم بعث را به وحشت انداخت.


سروان محمد نقی کرمی گفت:شهرستان لنده 25 شهید دانش آموز تقدیم وطن و ارزشهای انقلاب نمود.


در ادامه تعدادی از دانش آموزان بسیجی شهرستان در فضایی کاملا صمیمی با فرماندار لنده به گفتگو نشستند.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: