« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۱۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۳
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران:
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: زیرساخت های مخابراتی کشور، تقویت شود.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از خبرگزاری ایرنا، مجید سلطانی با اعلام این خبر اظهار داشت: دولت سیزدهم و عنایت وزیر ارتباطات، مخابرات را به جایگاه اصلی خودش بازگرداند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران بیان کرد: در حالیکه مخابرات کشور دوران سختی را پشت سر نهاده است؛ تقویت زیرساخت های ارتباطی این حوزه مهم است.

وی اذعان با بیان اینکه حدود 10 سال است که تعرفه های تلفن و هزینه های خطوط تلفن ثابت مانده متذکر شد: این تعرفه متناسب با شرایط روز هیچ افزایشی پیدا نکرده است.

وی مخابرات را وارث مشکلات و معضلات فراوان برشمرد و اذعان داشت: طی این سال ها و به همت خون شهدا و ایثارگری های کارکنان مخابرات و مدیران و کارکنان خدوم از آسیب در امان مانده است.

وی با ابراز نارضایتی از عدم حمایت‌های لازم دولت‌های پیشین از بنگاه های اقتصادی و بخش خصوصی در حوزه مخابرات یادآور شد: نرخ ارز و تورم اداره کردن بخش‌های مخابرات و توسعه زیر ساخت‌ها را بسیار دشوار کرده است.

این مدیر عامل بر لزوم حمایت همه جانبه و جدی دولت از این بخش تاکید کرد و خاطر نشان کرد: متناسب با روند تورم سعی نشده که درآمدهای اپراتور متناسب با تغییر قیمت ها باشد.

مدینه صابری/خبرنگار افتخاری پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: