« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۰
در دیدار مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد عنوان شد:
مجید سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با همراهی محمد رضا بیدخام مدیر کل ارتباطات وامور بین الملل شرکت مخابرات ایران وسید محمد هادی امیری سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد با سردار حمید خرم دل فرماندهی سپاه فتح استان دیدار وگفتگو کردند
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری  آوای رودکوف از یاسوج ؛در این دیدار صمیمی ، مدیر عامل شرکت مخابرات ایران گفت : رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران حضرت آیت الله امام خامنه ای در بیان عظمت وبزرگی سپاه پاسداران به جمله معروف حضرت امام «اگر سپاه نبود کشور هم نبود» اشاره می کنند ودربیان تفسیر این جمله ی معروف می فرمایند .


اکنون بعد از گذشت ۴۲ سال از انقلاب اسلامی به خصوص بعد از دوران دفاع مقدس، حقیقت سخن آن انسان عمیق، مجرب و متوکل به خدا در مورد سپاه، بیش از پیش روشن تر شده و باید گفت «سپاه سنگر مستحکم انقلاب است.

سپاه علاوه بر حفظ امنیت و مسائل دفاعی، در عرصه های دیگری همچون سازندگی، عمران، خدمت رسانی به محرومان، مسائل فرهنگی و هنری و تولید فکر انقلابی، نقش آفرین و تأثیرگذار است که این اقدامات باید ادامه یابند و به اطلاع مردم و افکار عمومی نیز رسانده شوند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: در همه عرصه های کسب و کار و همه امورات مردم فناوری اطلاعاتی و مخابراتی نفوذ کرده، انتظارات مردم بالا رفته و در دوره کرونایی نیز که ارتباطات به ارتباطات مجازی مبدل شد، این نیاز به شدت افزایش پیدا کرد.

سلطانی گفت: با هماهنگی با اپراتورهای کشور، تا حد زیادی نیازمندی ها در زمینه ارتباطی و مخابراتی رفع شد، با این حال ما به نقطه مطلوب که خواسته ما است، نرسیدیم. باید ببینیم که موانع عدم میل به اهداف اصلی چیست.

سلطانی بیان کرد: بر اساس استانداردهایی که برای اپراتورها بر اساس شاخص های جهانی درنظر گرفته شده، ۲۶ درصد از درآمد یک اپراتور برای توسعه باید مصرف شود، چنانچه این کار صورت نگیرد، اپراتور از آهنگ رشد فناوری عقب می ماند.

وی گفت: در هیچ صنعتی به اندازه صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات، نیاز به سرمایه گذاری های پر حجم سالانه ندارد.

سلطانی افزود:نسبت درآمد اپراتورهای کشور ما و بخصوص شرکت مخابرات نسبت به اپراتورهای دیگر کشورها، در سطح بسیار پایینی قرار دارد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت:اتفاق ناگواری که برای شرکت مخابرات ایران افتاد، این بود که ۱۲ سال پس از واگذاری شرکت مخابرات به بخش خصوصی، درآمد شرکت مخابرات در خصوص ارتباطات ثابت تلفنی متوقف نگهداشته شد.

سلطانی ادامه داد: وقتی درآمد متناسب با هزینه ها نباشد، نرخ رشد هزینه های ریالی چند برابری، نرخ رشد هزینه های ارزی بالا باشد، هیچ شرکت و بنگاه اقتصادی در به بحث توسعه و بهبود کیفیت ارائه خدمات به مردم ورود کند.

وی گفت: افت سرمایه و درآمد مخابرات باعث شده توسعه خوبی در حوزه مخابراتی در این شرکت صورت نگیرد.

سلطانی اظهار کرد: با وجود تمام مسائل و مشکلات در سال های قبل، خدمات خوبی به مردم ارائه شده است.

وی افزود: حدود ۶ میلیون مشترک باند پهن داریم. سرویس پرسرعت شرکت مخابرات ایران که فقط توسط شرکت مخابرات ارائه می شود و توسعه پیدا کرده، خوشبختانه در همه استان های کشور سرویس های پرسرعت ارائه شده است.

سلطانی بیان کرد: اگر منابع بدست آید، همه مشترکین خانگی ما در آینده به فیبر نوری مجهز می شوند.

سرتیپ دوم پاسدار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه این نشست ضمن آرزوی عاقبت بخیری برای پرسنل شرکت مخابرات ایران گریزی به شعار سال پرداخت و افزود همه ما باید دست به دست هم دهیم تا بتوانیم به رهنمودهای مقام معظم رهبری جامعه عمل بپوشانیم.

سردار خرم دل در ادامه به اقدامات سپاه فتح استان در خصوص کرونا و زلزله سی سخت پرداخت و گفت؛ کارهای بسیار خوبی توسط سپاه در سی سخت صورت پذیرفت وامید می رود با دغدغه مندی و حساسیت مدیران و متولیان هر چه سریعتر اهالی فرهنگ دوست شهر سی سخت در منزل مسکونی جدید خودشان سکنی گزینند.

فرمانده سپاه فتح استان خاطر نشان کرد: مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد در شرایط اقتصادی موجود ، خدمات مطلوب و ماندگاری درسطح روستاهای استان انجام داده اند وانصافاً قابل تقدیر است و نمونه عینی عملکرد مخابرات را در بحث برقراری ارتباط در شهر سی سخت وروستاهای دورافتاده ومحروم این استان دیدیم وامیدمی رود ارایه این خدمات تداوم بخشد

فرمانده ارشد نظامی استان در پایان گفت ؛ما نهایت تعامل با مخابرات منطقه را خواهیم داشت وامیدوارم همه ی ما با همدلی وهمراهی هم در راستای توسعه ی استان فارغ از مسایل سیاسی کمک کنیم چراکه این استان از قابلیت های بسیار خوبی برخوردار هست
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین