« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۵
آنچه در همایش جوانان انقلابی یاسوج عنوان شد:
همایش جوانان انقلابی عصر امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد،معاون اقتصادی استاندار،مسولان استانی و حضور پرشور جوانان یاسوجی عصر امروز در مصلی نماز جمعه این شهر برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری  آوای رودکوف از یاسوج ؛ همایش جوانان انقلابی عصر امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد،معاون اقتصادی استاندار،مسولان استانی و با حضور پرشور جمعی از مردم و جوانان یاسوجی عصر امروز در مصلی نماز جمعه این شهر برگزار شد.

نمایندگان مجلس بر اساس کلام رهبری در انتخاب مدیران و مسائل اجرایی دخالت نکنند

در این همایش جمعی از جوانان انقلابی یاسوج با تاکید بر رعایت منشور گام دوم انقلاب توسط مسولان نکته نظرات و انتظارات خود را از نماینده ولی فقیه در استان ؛ استاندار و سایر مسولان بیان نمودند که مشروح سخنان انان را در ادامه با هم مرور می کنیم:

مسئولان نیز باید فضا و حلقه مدیریتی کشور را برای جوانان مومن، آگاه و انقلابی باز کنند؛ همچنین مسئولان در پاکدستی و ساده زیستی و عدالت خواهی و همراهی با مردم و اقدام جهادی و تلاش شبانه روزی خودشان را به تراز انقلاب برسانند تا امیدواری به جامعه تزریق شود.

بیانیه گام دوم انقلاب منشوری جامع برای پیشرفت همه‌جانبه و یک رخداد بزرگ و یک منشور ارزشمند برای انسان هایی دانست که دلبسته انقلاب در داخل و خارج مرزهای ایران اسلامی هستند لذا باید منشور ان مورد توجه جدی مسولان در استان قرار گیرد.

بی عدالتی در سایه سهم خواهی ها به وجود آمده است لذا انتظار داریم که منتخبین قوه مقننه  با حفظ رعایت تفکیک قوا و تعامل با دو قوه دیگر در عزل و نصب مدیران قوه مجریه که به توصیه رهبری خارج از وظیفه آنها است، دخالت نکنند ؛در همین راستا از از استاندار محترم تقاضا داریم این مهم و فمایش مقام معظم رهبری را نصب العین خود قرار دهند و همچنین از نماینده ولی فقیه انتظار داریم هشدار دهند وبدون تعارف عمل کنند .

باید برخی فرهنگ ها و ساختارها تغییر کنند

در ادامه ؛معاونت اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد طی سخنانی گفت: زیباترین بیان مسئله هفته بسیج دانش آموزی پیوند این مفاهیم با بیانیه گام دوم انقلاب است .

عسکری  افزود: بیانیه گام دوم از این جهت صادر شد که جامعه ما نیاز و ضرورت به یک تحول داشت باید هایی که ما به عنوان آرمان های انقلاب وباید هایی که به عنوان قانون اساسی نوشته شد باید ها تحقق نشد فاصله میان باید ها وتحقق آن ها زیاد است.

وی اظهار داشت: متاسفانه نظام لیبرال سرمایه داری در ادارات ما جایگزین شده است وبه همین خاطر مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب نقش جوانان را اساسی تبیین فرمودند.

عسکری گفت: در چهل ساله گام اول انقلاب بسیاری از اهداف محقق نشده است و شعار عدالت مطرح شده اما موضوع تحقق آن صورت نگرفته است در این رابطه فاصله طبقاتی ، سرمایه گذاری های کلان به صورت انفرادی نشان دهنده عدم تحقق عدالت است بنابراین باید برخی فرهنگ ها و ساختارها تغییر کند.

معاونت اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه حضور جوانان و‌ نوجوانان را لازمه تحقق گام دوم انقلاب دانست و گفت: در تمدن اسلامی و تحقق آن می توان زمینه ساز ظهور حضرت ولی عصر (عج) باشیم.

غیرت دینی و ایرنی ، مانع از ظلم و ستم به انسان ها در دیگر نقاط دنیا شد

همچنین نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی طی سخنانی اظهار داشت:نوجوانی و جوانی فرصت بزرگ و جریانی بسیار پیچیده ای است تا ما در عالم خلقت حضور پیدا کنیم.

آیت الله سید نصیر حسینی گفت:  انسان اگر در مسیر انسانیت و دستورات خدا گام برداشت می شود انسان  و اگر در مسیر غیر الهی قرار گیرد می شود یک حیوان چهارپا.

وی افزود:در گذشته فرصت متعالی شدن یک نوجوان وجوانان را از آن ها می گرفتند وبالاجبار آنها را به انحراف می کشاندند از نگاه حکومت پهلوی این پسندیده بود ؛حکومت های دیگری نیز بود که جوانان بسیاری را راهی جهنم کردند اما وقتی زمان پهلوی امام خمینی قدس سره شریف میدید نواجوان ها وجوانان دچار سرنوشت شومی شدند  طاغوت را مورد هجمه قرار داد و فریادی زد که همه بشریت را متوجه کرد .

امام جمعه یاسوج در بخش دیگیری از سخنان خود گفت: امام فرمود سربازان من در گهواره ها هستند وقتی میدان مبارزه داغ شد همین دانش آموزان بودند که طاغوت را سرنگون کردند و دوشادوش سپاهیان و ارتشی ها وارد جنگ شدند و امثال شهید  فهمیده های  ۱۳ ساله دارای اندیشه و فهم بزرگی بودند که می گفتند  هرچه امام بگوید انجام می دهیم .

وی با اشاره به نقش بیاد ماندنی شهید فهمیده در دفاع مقدس گفت: اوج عظمت این نوجوان آنجایی است که وقتی میبیند تانکهای دشمن درحال رژه به سمت جبهه انقلاب است نارنجک به کمر می بندد وخود را زیر تانک می اندازد.

 نماینده ولی فقیه غیرت دینی و ایرنی را مانع از ظلم و ستم به انسان ها در دیگر نقاط دنیا دانست و گفت: وقتی آ مریکا ونزوئلا را مورد هجمه قرار داد ، ایران حمایت کرد ؛ وقتی سپهبد مورد افتخار ما شهید شد ایران  عین الاسد را مورد هدف قرار داد و وقتی  لبنان در محاصره اقتصادی دشمن قرار گرفت ،  ایران نفتکش های خود را بدون توجه به این محاصره به سمت لبنان اعزام کرد که همه ی اینها  نشان از اقتدار ایرانی است که درخت تنومند ان با خون شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم و دانش آموزان شهید ابیاری شده است.





نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: