« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۷
مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد تشریح کرد:
حفظ، حراست و مصون سازی جامعه در مقابل تهدیدات بشری و طبیعی وظیفه بین دستگاهی و عمومی است، همه باید به پدافند غیرعامل بعنوان راه نجات از بحران ها توجه داشته باشند
به گزارش خبرنگار  پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج به نقل از  روابط عمومی شرکت آبفا استان، مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: مجموعه ای از تهدیدات، آسیب پذیری، مدیریت ناقص و تقسیم کار نامناسب از جمله عوامل بروز حادثه است. هنگامی که تقسیم کار درستی انجام نشود در بسیاری از موارد کارآمدی دستگاه در مقابله با تهدیدات کاهش می یابد.

عبدالحسین صالحی اظهار داشت: ‌پدافند غیرعامل مجموعه اقداماتی است که باعث افزایش بازدارندگی، تداوم فعالیت های ضروری، کاهش آسیب پذیری، ارتقاء پایداری ملی و تسهیل مدیریت بحران میشود.

وی ادامه داد: پدافند غیر عامل گستردگی زیادی در تمامی حوزه ها و فعالیت ها دارد، برنامه ریزی و ساماندهی همه جانبه در موضوع دفاع غیر عامل در حوزه های مختلف سایبری، زیستی ، مردم محور ، شیمیایی و اقتصادی در راستای صیانت از صنایع و ذخایر ملی از جمله وظایف حاکمیت و مردم می باشد.

صالحی گفت: امروزه در سایه ی تحولات عظیم فن آورانه، تنوع و پویایی تهدیدات، پدافند غیر عامل(دفاع غیر عامل) یکی از مؤثرترین، پایدارترین و کم هزینه ترین روش های دفاعی در مقابل تهدیدات طبیعی و ساخته دست بشر به شمار می‌رود.

ایشان اظهار داشتند: اگر به درستی اصول پدافند غیرعامل رصد، اجرا و نظارت شود در صورت بروز بلایا و حوادث شاهد فاجعه و گستردگی حوادث نخواهیم بود چرا که همواره بروز فاجعه های بزرگ از اتفاقاتی ساده و بحران های کوچک آغاز شده است.

عبدالحسین صالحی خاطر نشان کرد: حفظ، حراست و مصون سازی جامعه در مقابل تهدیدات بشری و طبیعی وظیفه بین دستگاهی و عمومی است، همه باید به پدافند غیرعامل بعنوان راه نجات از بحران ها توجه داشته باشند ، به ویژه در کهگیلویه و بویراحمد که انواع بلایای طبیعی و حتی انسانی دور از انتظار نیست. برای توجه دادن نگاه ها به تهیه ابراز و لوازم ضروری این مسأله حیاتی، تلاش کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: