« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۲۶۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۰
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد یکی از وظایف خیران نیک اندیش را تامین اشتغال و ازدواج جوانان دانست و گفت: در این استان گچساران رتبه نخست مشارکت در تامین اشتغال و ازدواج را دارد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از خبرگزاری ایرنا، حجت الاسلام امیرعباس نصیرالاسلامی با اعلام این خبر اظهار داشت: مردم شهرستان گچساران با ۲۰ موقوفه درآمدزا رتبه نخست مشارکت در سنت پسندیده ازدواج و اشتغال را دارند.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: شهرستان بویراحمد دیگر قطب وقف در استان است.

وی مجموع موقوفات درآمدزای کهگیلویه و بویراحمد را 32 موقوفه برشمرد و اذعان داشت: این موقوفه‌ها فعالیت‌هائی در زمینه های تامین هزینه سوگواری های محرم ، کمک به نیازمندان ، برنامه های قرآنی و حمایت از تامین تجهیزات نوشت افزار دانش آموزان مناطق محروم دارد.

وی شهرستان باشت و چرام را فاقد موقوفه درآمدزا دانست و یادآور شد: شهروندان توانمند باشت و چرام، برای ثبت نخستین وقف پیش قدم شوند.

حجت الاسلام نصیرالاسلامی تخصیصی‌های اعتبارات دولتی را برای مرمت و توسعه ۲۲۵ بقعه متبرکه کهگیلویه و بویراحمد ناکافی عنوان کرد و متذکر شد: بیشتر طرح های عمرانی این مراکز فرهنگی از محل کمک های مردمی صورت می گیرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمداز در دست اجرا بودن ۳۰ طرح عمرانی در بقاع متبرکه این استان خبر داد و اضافه کرد: فراهم شدن زمینه گردشگری در این مناطق و ایجاد تعدادی فرصت شغلی از مزایای اجرای چنین طرح‌های عمرانی است.

وی از ثبت شدن ۴۲ بقعه متبرکه در شهرستان باشت خبر داد و اضافه کرد: در امامزاده میر زینعلی (ع)، امامزاده زاد احمد(ع) و امامزاده فخرالدین (ع) عملیات عمرانی مرمت و نوسازی در دست اجراست.

مدینه صابری/ خبرنگار افتخاری پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: