« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۲۷۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۹
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خبر داد:
تیم امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد در حین صعود به ارتفاعات دنا جهت نجات جان تیم کوهنوردی گرفتار شده در برف و کولاک هستند
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد؛ سید امان الله جهانبین مدیرعامل این جمعیت از گرفتار شدن یک تیم هفت نفره کوهنوردی در ارتفاعات دنا خبر داد .

جهانبین بیان داشت طی تماس تلفنی با شماره ۱۱۲ کشیک امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان مبنی بر گرفتار شدن ۷ نفر کوهنورد اهل استان فارس در ارتفاعات قله دنا بلافاصله اولین تیم امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر شهرستان دنا به طرف محل گرفتار شدن کوهنوردان حرکت نموده و در حین صعود به ارتفاعات قله دنا می‌باشند .


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد افزود طی ارتباط برقرار شده از طریق پیامک و تماس تلفنی توسط فرمانده تیم امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر شهرستان دنا با اعضای گروه کوهنوردی گرفتار شده دربخشی از ارتفاعات دنا به نام کل خرمن وهمچنین ارتباط با رئیس هیئت کوهنوردی استان فارس خوشبختانه  هر ۷ نفر کوهنورد در صحت و سلامت کامل به سر می‌برند و در حال اجرای کمپینگ و برپایی چادر در همان منطقه جهت شب مانی تا رسیدن تیم امداد و نجات هلال احمر می باشند .

اولین تیم امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر شهرستان دنا در حال حاضر در ارتفاعات منطقه تنگ نول در حین صعودبه محل (کل خرمن)می باشند .

 
جهان بین اعلام داشت تیم دوم امداد نجات کوهستان نیز به جهت پشتیبانی در پایگاه امدادونجات کوهستان شهرستان دنا مستقر شده است و آماده انجام عملیات می باشد تا با تمام توان و به سرعت عملیات امداد نجات  به حول و قوه الهی به پایان رسد .

مدیرعامل جمعیت هلال احمر درپایان اشاره داشت ارتفاع منطقه ای که این تیم به دلیل برف وکولاک در آن گرفتارشده است نزدیک به ۴۰۰۰ متر است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: