« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۲۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۶
به مناسبت بیست و نهمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی گلزار شهدای شهرستان لنده غبارروبی شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛ سید زکریا تقوی‌نژاد رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان لنده گفت: به مناسبت بیست و نهمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی گلزار شهدای شهرستان غبارروبی و عطرافشانی شد.


سید زکریا تقوی‌نژاد، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان لنده گفت: هر چه امروز کشور ما دارد و هرچه در آینده بدست خواهد آورد به برکت خون این شهیدان است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان لنده افزود: ادامه راه شهیدان، رسالت حساس و خطیر و سرنوشت‌سازی است که امروز بر عهده تمامی ما و تمامی کسانی است که دل در گرو و پایندگی و سرافرازی این آب و خاک دارند. بیست و نهمین دوره هفته کتاب امسال را با زیارت شهیدان عزیز شهرستان آغاز میکنیم.

حجت‌الاسلام سید محمود الهی‌نیا، امام جمعه موقت شهرستان لنده در این آئین با تبریک هفته کتاب و اشاره به نقش و جایگاه کتاب در ماندگاری اندیشه‌های پاک گفت: کتاب حافظ میراث گرانبهایی از نسل‌های گذشته و آینده خواهد بود که برای پیشرفت و ترقی جوامع لازم و ضروری است.


امام جمعه موقت شهرستان لنده افزود: توجه جدی به مبانی و ارزش‌های دینی و انقلابی در نگارش کتاب‌ها باید مورد توجه قرار گیرد و آنچه به رشته تحریر درآورده می‌شود نقشه‌ راهی برای آیندگان نیز باشد.

وی خاطرنشان کرد: شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی مردانی با همت‌های والا بودند که برای دفاع از دین و ناموس و کشور و وطن خود به میدان رزم و جهاد و شهادت شتافتند تا امروز امنیت، آسایش و رشد و ترقی را نصیب ملت ایران کنند.

وی یادآور شد: توجه جدی به زندگینامه و آثار شهدا و ترویج آن در میان اقشار مختلف مردمی به خصوص جوانان لازم و ضروری بوده و نیاز است که در شهرستان لنده این امر هم با حمایت از نویسندگان و محققان انجام شود.

در پایان مراسم گلزار شهدا توسط شرکت‌کنندگان حاضر در مراسم غبار روبی شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: