« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹
آوای رودکوف؛
سید محمد هادی امیری سرپرست مخابرات منطقه با محمد مهدی صالحی طیبلو بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار و گفتگو کرد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج ؛سید محمد هادی امیری در این دیدار ضمن عرض تبریک انتخاب شایسته جناب  دکتر صالحی به جایگاه ارزشمند ومقدس بازرس کل استان ،به وضعیت موجود ارتباطات در استان پرداخت و گفت: مخابرات در دوران کرونا وخاصه از سال گذشته تا کنون خدمات خوبی را به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد ارائه کرده است  ،چرا که این استان نیاز به زیرساخت قوی دارد و باید در این زمینه کار کنیم و توسعه زیر ساختی در برنامه کاری ما قرار دارد والحمدالله  تمام تلاش خود را برای ایجاد زیرساخت قوی در استان بکار گرفته ایم.

سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: فیبر نوری مسیر "باشت- چرام – روستای اسپر” به طول ۱۱۹ کیلومتر اجرا شده است و این مسیر علاوه بر این شهرستانهای کهگیلویه و گچساران و روستاهای اطراف این شهرستان‌ها را در این مسیر پوشش می دهد.


امیری گفت : در شهرهای قلعه رئیسی و دیشموک و منطقه دشمن زیادی که همیشه از کیفیت ارتباطی خوبی برخوردار نبوده اند و مرتب با اختلال و مشکل مواجه بودند مسیر جدید فیبر نوری ایجاد کرده ایم که هم اکنون زیر بار است  ومسیر دومی نیز به صورت رادیویی نصب وراه اندازی شده  واین مناطق در زمان قطع فیبر نوری مشکلی نخواهند داشت.

وی ادامه داد: در شهرستان دنا یک مسیر دداشته ایم که گاها قطع ارتباط داشت و مشکلاتی را برای مردم ایجاد می کرد که مسیر دوم فیبر نوری برای این شهرستان از طریق یاسوج- روستای گنجه ای- روستای ده برآفتاب- سی سخت طراحی کرده ایم و این مسیر هم اکنون بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در آینده نزدیک افتتاح و به بهره برداری می رسد.


سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمددر خصوص وضعیت ارتباطات در دهستان "کاکان” بویراحمد عنوان کرد: این دهستان از یک بن بست ارتباطی رنج می برد که الحمدالله این پروژه هم به اتمام رسیده و روزهای آتی به بهره برداری می رسد.

امیری تاکید کرد: معمولا شهرستان بهمئی با اُفت کیفیت ارتباطی مواجه بوده که ۶ کیلومتر فیبر نوری برای این شهرستان به سمت بهبهان طراحی و اجرا شده و هم اکنون زیر بار است و مردم این شهرستان در حال استفاده هستند وبه طور کلی نزدیک به  ۳۰۰کیلومتر فیبر نوری در استان اجرا شد و مشکلی که شهرستان بهمئی، دنا و روستای سرآبتاوه و سایر نقاط استان دارند اینست که قدیمی و فرسوده بودن سوئیچ‌های نصب شده بود و توانایی لازم را برای ارائه خدمات مناسب و ارتباط خوب به مشترکان نداشتند که سوئیچ چهار هزار شماره ای تمام دیجیتال در شهرستان‌های بهمئی و دنا نصب شده است و در روستای سرآبتاوه از توابع شهرستان بویراحمد نیز دوهزار شماره نصب کرده ایم.


وی اظهارکرد: در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد نزدیک به ۳۷۸ سایت تلفن همراه داریم، در سال گذشته ۱۳۰ سایت تکنولوژی اینترنت پر سرعت  و افزون بر ۲۰سایت جدید در سطح استان ایجاد و راه اندازی شد.

سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمدگفت: در برخی مناطق استان از جمله بویراحمد، کهگیلویه و گچساران فیبرنوری خانگی تا درب منازل مردم اجرا کرده ایم و توسعه این خدمات برای سایر نقاط استان را در برنامه داریم. اینترنت خانگی ADSL در سطح استان فعال است و مردم می توانند با مراجعه به دفاتر خدماتی و مراکز مخابراتی استان وسایت شرکت مخابرات ایران به نشانی www.tci.ir نسبت به ثبت نام پهنای باند مورد نیاز خود را درخواست کنند تا برای آنها نصب شود.


وی تصریح کرد: ۱۲سال است که تعرفه مخابرات ریالی افزایشی نداشته است که با توجه به هزینه انرژی، دستمزد و حقوق که به مخابرات تحمیل می شود، تنها برای رفاه حال مردم استان اقدامات و خدمات می دهیم ، چرا که مخابرات دنبال سود نیست وهدف خدمت است و خدماتی که شرکت مخابرات استان به مردم ارائه می دهید اصلا قابل مقایسه با درآمد دریافتی نیست.

سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمدتاکید کرد: از استاندار کهگیلویه و بویراحمد و نماینگان استان در مجلس شورای اسلامی استمداد می طلبم که برای ایجاد زیرساخت ارتباطی یاسوج- چیتاب- ماگون- لوداب- قلعه دختر- لنده- بهمئی و همچنین تامین مسیر قلعه رئیسی و دیشموک کمک کنند تا از طریق مقام عالی وزارت این پروژه مهم محقق شود.



سرپرست مخابرات منطقه در پایان خاطر نشان کرد مخابرات آمادگی کامل جهت تعامل با بازرسی کل استان را دارد.

در ادامه این دیدار محمد مهدی صالحی طیب لو بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد ،ضمن عرض خدا قوت خدمت مجوعه مخابرات افزود؛ ارتباطات و مخابرات جزو روزمره های زندگی مردم شده و اولین مطالبه مردم حتی در روستاهای دورافتاده اینترنت هست ،شیوع ویروس منحوس کرونا باعث شد تا این نیاز اساسی پر رنگ تر شود ، گرچه ارایه خدمت دراستان باتوجه به کوهستانی بودن نسبت به دیگر استانهای کشور سخت تر هست ولی باتوجه شرایط اقتصادی موجود وقدرت ارزبری تجهیزات ، مخابرات عملکرد مطلوبی داشته است.


صالحی طیبلو افزود: مجموعه سازمان بازرسی به عنوان مشاور ی امین در کنار مخابرات خواهد ماند و در حوزه نظارت و خدمت رسانی مخابرات را کمک خواهد نمود .

بازرس کل استان در ادامه گفت : بازرسی به سمت نظارت محوری میرود و آموزش های لازم را در خصوص مدیران و کارکنان انجام می دهد تا بتواند از بروز یک آسیب جلوگیری نماید ،چرا که همه ما باید تلاش کنیم تا آسایش و امنیت را به مردم هدیه دهیم.



بازرس کل استان کهگیلویه وبویراحمد درپایان خاطرنشان کرد؛ ان شاءالله بازدید از پروژه های مخابرات استان باهمراهی مدیر مجموعه دربرنامه کاری قرار می‌گیرد و چنانچه در بحث خدمت رسانی نیاز به ورود این سازمان باشد به جد ورودخواهیم کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: