« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۷
در نشست مدیران شبکه دنا با جمعی از فرماندهان سپاه فتح استان عنوان شد:
نشست هم اندیشی مسئولان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به منظور اجرای هر چه بهتر برنامه های هفته بسیج بامدیرکل مرکز صدا و سیما استان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج ؛نشست هم اندیشی مسئولان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به منظور اجرای هر چه بهتر برنامه های هفته بسیج بامدیرکل مرکز صدا و سیما استان برگزار شد.

این نشست با حضور امیر رئوف مدیرکل صدا وسیمای مرکز استان و معاونین شبکه دنا، سرهنگ پاسدار سعید برومندزاده معاون هماهنگ کننده سپاه فتح، سرهنگ پاسدار مهدی حیدری معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فتح، سرهنگ دوم پاسدار محسن نیکنام مدیر روابط عمومی سپاه فتح و جمعی از مسئولان سپاه فتح و بسیج برگزار شد.


معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این نشست ضمن گرامیداشت هفته بسیج به تعامل و همکاری صدا و سیمای مرکز استان در زمینه پوشش برنامه های سپاه و بسیج اشاره کرد و گفت؛ شبکه دنا در سالهای اخیر همکاری بسیار خوبی با سپاه فتح و بسیج داشته است و در آینده نیز این همکاری ها و تعاملات ادامه خواهد داشت.

سرهنگ پاسدار سعید برومند زاده افزود؛ شعار هفته بسیج امسال " بسیج پاره تن مردم" نامگذاری شده و این هفته از ۲۹ آبان آغاز و تا ۵ آذر ادامه دارد .

وی ابراز داشت؛ امیدواریم همچون سالهای گذشته برنامه های هفته بسیج در رسانه های استان به ویژه صدا و سیما به خوبی انعکاس داده شود و از نظر کارشناسان امر در این زمینه نیز به نحو مطلوب استفاده شود.


مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست ضمن گرامیداشت هفته بسیج و خیر مقدم به مسئولان سپاه فتح گفت؛ ارتباط بین مجموعه سپاه و بسیج و صدا و سیما یک ارتباط دو طرفه، تنگاتنگ و مستحکمی است .

امیر رئوف افزود؛ صدا و سیما به عنوان تریبون نظام در مناسبت های مختلف برنامه های گوناگونی را تدارک می بیند و وظیفه آن نیز تنویر افکار عمومی و انعکاس خدمات نظام به مردم است.


وی در ادامه با اشاره به اینکه بیش از چهار دهه از تشکیل و فعالیت بسیج می گذرد ،گفت؛ پرچم پر افتخار بسیج همواره در طول حیات نظام اسلامی برافراشته است .

مدیرکل شبکه دنا ابراز داشت؛  وظیفه رسانه این است که در تبیین جایگاه بسیج اقدامات اثر بخشی را انجام دهد .

رئوف به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر کیفیت و اثر بخشی برنامه های تولیدی در حوزه رسانه اشاره کرد و افزود؛ در انعکاس برنامه ها و دستاوردهای بسیج باید اهتمام ویژه ای داشته باشیم.


وی ابراز داشت ؛ همه ایام هفته بسیج است اما یک هفته رابه عنوان نمادین مشخص کرده اند که باید برنامه ریزی و حمایت کافی صورت گیرد تا رسانه بتواند به شکلی اثر بخش فعالیت های بسیج را به نمایش بگذارد.

وی بر ضرورت همکاری بیشتر معاونت فرهنگی سپاه فتح، مرکز آفرینش های هنری ادبی بسیج استان و فضای مجازی برای تولید آثار با کیفیت در زمینه فعالیت های بسیج جهت پخش از رسانه ملی تاکید کرد.

رئوف تصریح کرد؛ امکانات و تجهیزات بسیار خوبی در مرکز فرهنگی و آفرینش های هنری سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که باید در اختیار تبلیغات و اشاعه فرهنگ بسیج قرار گیرند.


مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان گفت؛ افراد شاخص بسیج باید شناسایی و از طریق رسانه ها و شبکه دنا به جامعه معرفی شوند.

رئوف ادامه داد؛ بسیج قشرهای مختلفی دارد و در این اقشار افرادی که بتوانند به جایگاه بسیج کمک کنند باید شناسایی و از طریق صدا و سیما به عنوان الگو معرفی شوند.

وی به مشکلات متعدد و کمبود خدمات و امکانات در مناطق محروم و دورافتاده استان اشاره کردو افزود؛ بسیج از ظرفیت های بسیار بالایی برخوردار است که باید این توانمندی ها برای کمک به رفع مشکلات مناطق محروم به نحو شایسته ای بهره برد.


رئوف گفت؛ بسیجیان باید پرچمدار مطالبات مردم از مسئولان باشند و در عرصه های مختلف ورود پیدا کنند.

وی در پایان از اعلام آمادگی شبکه دنا برای انعکاس برنامه های هفته بسیج در استان خبر داد و گفت؛ از فرمانده سپاه فتح و فرماندهان نواحی مقاومت بسیج برای تبیین برنامه های شاخص هفته بسیج در بخش خبری ۲۰:۳۰ شبکه دنا دعوت می شود.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: