« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۱
مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا استان خبر داد:
سیزدهمین مرحله از پویش نخستین واژه آب در کهگیلویه و بویراحمد همزمان با دیگر استان های کشور در حال برگزاری است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج ؛ علی محمد غریبی با اعلام این خبر گفت: طرح سراسری پویش نخستین واژه آب در کهگیلویه و بویراحمد همزمان با سراسر کشور با محوریت شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در حال برگزاری است.

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا استان گفت: این طرح در راستای آشناسازی دانش آموزان با واژه مهم آب و اهمیت آن در زندگی و حیات تدارک و عملیاتی شده است.

غریبی گفت: همواره معتقدیم دانش آموزان و خانواده های آنان بعنوان یکی از کانون های مهم فرهنگ سازی و الگو پذیری به شمار می روند، در همین راستا شرکت آبفا، القای اهمیت آب برای حیات و زندگی و ضرورت صرفه جویی و مراعات این مایع حیاتی را در مدارس و با حضور والدین آنان طی برنامه های نخستین واژه آب انجام می دهد.

وی ادامه داد: ارائه شیوه های مصرف بهینه آب به همراه روش های عملی کاهش مصرف آب با مشارکت دانش آموزان و والدین بخشی از برنامه های آبفا در این پویش ملی است.

علی محمد غریبی گفت: علاوه بر این کتابچه های داستانی و کارت های آموزشی با موضوع مصرف درست آب به همراه کاهنده های مصرف آب در خلال برنامه ها به دانش آموزان اهداء می شود.
مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا استان همچنین  از دو طرح ویژه برای دانش آموزان خبر داد و خاطر نشان کرد: امسال برای اولین بار در استان مسابقات ایده پردازی و تهیه فیلم های کوتاه (1 دقیقه ای) با موضوع مصرف بهینه آب، ایده هایی برای کاهش مصرف آب و اقدامات عملی خانواده ها در صرفه جویی آب برای دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد پیش بینی شده است که در ادامه به ایده ها و فیلم های برتر هدایایی تعلق می گیرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: