« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۳۱۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۰
فرمانده انتظامی شهرستان لنده خبر داد:
فرمانده انتظامی شهرستان لنده از کشف و ضبط بیش از 800 عدد سیمکارت فعال در بازرسی از یک منزل شخصی خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛فرمانده انتظامی شهرستان لنده از کشف و ضبط بیش از 800 عدد سیمکارت فعال در بازرسی از یک منزل شخصی خبر داد.

سرهنگ محمود عدالت پرور گفت: کارشناسان پلیس فتا شهرستان کهگیلویه ، با همکاری پلیس آگاهی و اطلاعات شهرستان لنده و با هماهنگی مرجع قضایی طی رصد و پایش اطلاعاتی فضای مجازی و با بازرسی از منزل شخصی با هویت معلوم در شهرستان لنده بیش از 800 عدد سیم کارت همراه اول و ایرانسل فعال که به نام شهروندان مختلف ثبت شده بودند را  کشف و ضبط نمودند.

وی اظهار داشت:پرونده این شخص جهت بررسی بیشتر موضوع و اهداف آن تحویل مرجع قضایی گردیده است.

سرهنگ عدالت پرور افزود: احتمال سواستفاده‌های متعدد؛ از سیم کارت‌های متعلق به دیگران توسط افراد سودجو وجود دارد لذا تاکید می گردد هرگونه خرید و فروش سیم کارت‌های روشن بدون انجام تغییر سند مالکیت غیر قانونی بوده و شهروندان باید نقل و انتقال سیم کارت‌های روشن را در دفاتر خدمات مجاز انجام دهند.

این مقام انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد به دارندگان سیم‌کارت‌ها توصیه نمود حتما در نگهداری سیم‌کارت‌های خود دقت لازم را داشته باشند و سیم‌کارت‌هایی را که نیاز ندارند حتما از طریق اپراتور مربوطه غیرفعال کنند و به هیچ وجه سیم‌کارت تلفن همراه خود را در اختیار افراد غیر قرار ندهید، زیرا هرگونه استفاده خلاف قانون، عواقب آن بر عهده مالک اصلی سیم‌کارت بوده و وی مقصر شناخته خواهد شد.

سرهنگ عدالت پرور با بیان اینکه همین سیم کارت ساده می تواند به فرصتی برای کلاهبرداری و بروز جرائم مختلف تبدیل شود گفت:مالکان سیم کارتها می توانند با ارسال کدملی به سامانه 3000150 از تعداد سیم کارت هایی که به نام آنها ثبت شده مطلع شوند.

وی در پایان یادآور شد: هموطنان در صورت مواجه شدن با هرگونه تخلفی می‌توانند آن را از طریق تماس با 110 و یا  وب سایت پلیس فتا به نشانی اینترنتی www.cyberpolice.ir گزارش کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین