« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۰
جهان؛
منابع سعودی افشا کردند که نیروهای موشکی وابسته به ارتش و کمیته های مردمی یمن، اخیرا به محل اقامت محمد بن سلمان ولیعهد عربستان در شهر نئوم حمله کرده اند.
پایگاه خبری آوای رودکوف:حساب توییتری وبگاه العهد الجدید که همواره اطلاعات دقیق و حساسی درمورد خاندان حاکم در عربستان منتشر می کند، نوشت که حمله به محل اقامت بن سلمان در شرایطی اتفاق افتاد که سامانه پدافند هوایی پاتریوت به تازگی در این کشور نصب شده بود.


العهد الجدید" خاطرنشان کرد، بن‌سلمان در کاخ‌هایش در شهر جدید نئوم امنیت ندارد و بیشتر اوقاتش را در قایق تفریحی خود در دریا می‌گذارند و مثل سابق، در ریاض به‌سر نمی‌برد.

با شنیدن این خبرها کاری جز شگفتی نمی توان کرد، وقتی می بینیم که موشک ها و پهپادهای یمنی به عمق عربستان می رسند و هیچ جای امنی برای ولیعهد آن باقی نمی گذارند، کسی که هفت سال پیش تجاوز بیهوده علیه یمن را آغاز کرد و ساده لوحانه فکر می کرد ملت یمن طی چند هفته در مقابل او تسلیم خواهند شد.

طی این هفت سال، بن سلمان تمام تلاش ها و میانجی‌گری های منطقه ای برای توقف جنگ را رد کرد و همه حامیان پایان جنگ را هم‌دست یمنی ها دانست که می خواهند آنها را از سرنوشت محتومی که او برایشان رقم زده، نجات دهند.

اما سرنوشت اینطور رقم خورد که کاخ های ریاض برای بن سلمان ناامن شود و او به نئوم پناه ببرد که آن نیز بی فایده بود، زیرا موشک های یمنی به دنبالش رفتند و سراسر عربستان را برایش ناامن ساختند. این شد که به دریا پناه برد تا با قایق تفریحی خود از جایی به جای دیگر منتقل شود. اما بن سلمان فراموش کرد که موشک ها و پهپادهای یمنی توانایی شلیک به هدف متحرک را هم دارند، لذا به او پیشنهاد می دهیم که بیشتر مراقب باشد و به دنبال جای امن تری برای خود بگردد!

به نظر می رسد که زبان حال بن سلمان می گوید: عبدربه منصور هادی را به سرنوشت خود واگذارید و سرنوشت مرا دریابید. من اکنون بیش از هادی از سوی یمنی ها در خطرم.

ما نیز همانطور که جورج قرداحی وزیر رسانه لبنان گفت، به بن سلمان می گوییم: باید جنگ بیهوده علیه یمن را متوقف کنی و یمنی ها را به حال خود واگذاری. فقط با این کار می توانی به آرامش برسی، آرامشی که هفت سال است از ملت یمن ربوده ای!


منبع:العالم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: